Ni kon Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva kjøper dere, og hvorfor ? Har ca 4 timer igjen til det er umulig å forandre bestillingen min, og lurer på om jeg skal går for et fulltower i stedet... Hva sier dere? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kjøper bare fulltower/servertower. Men det er for at jeg skal ha plass til alt sammen. En annenting er at jo større kasse, jo mer luft skal varmes opp før det blir "for varmt". Og som regel, med to tre kabinett vifter, blir aldri lufta inne i kabinettet så alt for varm i de store kabinettene. Det er i grunnen helt opp til deg, og din "PC stil" som burde avgjøre om du har behov for et stort kabinett eller ikke. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kjøpte full-tower, og den er helt fin den. Men da jeg skulle på et LAN-party, så skulle jeg ønske det var et midi-tower. Et stappfullt full-tower er tungt som bare f... mvh Pantera Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Jeg har bare et miditower, men vurderer og bygge det på med 12cm for å få plass til vannkjølingen i egen kasse. Skal du ha servertower og flytter en del på det så for all del kjøp det i aluminium. Mitt kabinett av aluminium er lettere enn en kompis av meg sitt enda han ikke har vannkjøling! Endret 26. juli 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Miditower, tar mindre plass og holder egentlig til det meste. Er lettere å ta med seg på lan og ikke så mye stress når du skal bygge selve pc'en.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har du plass til et fulltower, så kjøp det! Jeg kjøper bare fulltower. XenZor Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har fulltower nå, men når jeg skal ha ny maskin skal jeg ha midi. Grunnen til dette er fordi tower er SVÆRT, og et midi med en eller to kabinettvifter blir ikke varmere enn et tower. Jeg synes et tower har for mye "wasted space", nå vet ikke jeg hvor mange hardisker du skal ha, men om du skal ha mer enn 4 stykker ville jeg gått for tower... alt under er det midi som gjelder. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skal du ha mange disker (mer enn 4) og vannkjøling (kan også monteres i et miditower) da bør du vurdere et fulltower. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 jeg kjøper bare fulltower/servertower, fordi da har jeg god plass... Men så er det jo ganske stor forskjell mellom en chieftec fulltower som veier nesten 20 kg og et lian li fulltower som veier ca 10 kg... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har chieftec fulltower nå, men vurderer Lian Li PCV2000B pga større plass. Det viktigste er at Lian Li er en god del dypere. Nå hater jeg å jobbe i et trangt kabinett, pluss at jeg har vannkjøling. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har chieftec fulltower nå, men vurderer Lian Li PCV2000B pga større plass. Det viktigste er at Lian Li er en god del dypere. Nå hater jeg å jobbe i et trangt kabinett, pluss at jeg har vannkjøling. Du kommer nok ikke til å angre hvis du velger Lian Li PCV2000B... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kun midi her... Hvorfor det vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kun midi her...Hvorfor det vet jeg ikke.. Fordi du ikke har behov for noe større? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Skal du ha vannkjøling så er fulltower nesten et must. Jeg fikk skikkelig plassporblemer med mitt miditower(colorcase air black fra micro) og måtte putte selve raddisen utenfor kabbiset for å få plass... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kun midi her...Hvorfor det vet jeg ikke.. Fordi du ikke har behov for noe større? Dessuten syntes jeg ikke fulltower er så pent å se på... Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Nå, hva ble det til oivind_dahle? Miditower eller fulltower? Edit: Eller for å si det på en annen måte, hvilket kabinett valgte du til super-maskinen din? Endret 28. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Fulltower på meg nå... skaffet meg vapochill så jeg trenger det nok. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Nå, hva ble det til oivind_dahle? Miditower eller fulltower? Edit: Eller for å si det på en annen måte, hvilket kabinett valgte du til super-maskinen din? det ble det jeg hadde i første omgang- midi tower. Siden jeg har kjøpt det på microplex gjennim netshop var det vanskelig å forandre nå, siden de driver å bygger juvelen min i disse dager... Lenke til kommentar
Greez Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvordan midi tower er det du har tenkt å kjøpe da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19682 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå