Gå til innhold

Midi eller fulltower?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper bare fulltower/servertower. Men det er for at jeg skal ha plass til alt sammen.

En annenting er at jo større kasse, jo mer luft skal varmes opp før det blir "for varmt". Og som regel, med to tre kabinett vifter, blir aldri lufta inne i kabinettet så alt for varm i de store kabinettene.

Det er i grunnen helt opp til deg, og din "PC stil" som burde avgjøre om du har behov for et stort kabinett eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har bare et miditower, men vurderer og bygge det på med 12cm for å få plass til vannkjølingen i egen kasse. Skal du ha servertower og flytter en del på det så for all del kjøp det i aluminium. Mitt kabinett av aluminium er lettere enn en kompis av meg sitt enda han ikke har vannkjøling!

Endret av White_Tiger
Lenke til kommentar

Jeg har fulltower nå, men når jeg skal ha ny maskin skal jeg ha midi. Grunnen til dette er fordi tower er SVÆRT, og et midi med en eller to kabinettvifter blir ikke varmere enn et tower. Jeg synes et tower har for mye "wasted space", nå vet ikke jeg hvor mange hardisker du skal ha, men om du skal ha mer enn 4 stykker ville jeg gått for tower... alt under er det midi som gjelder.

Lenke til kommentar
Har chieftec fulltower nå, men vurderer Lian Li PCV2000B pga større plass. Det viktigste er at Lian Li er en god del dypere. Nå hater jeg å jobbe i et trangt kabinett, pluss at jeg har vannkjøling.

Du kommer nok ikke til å angre hvis du velger Lian Li PCV2000B...

Lenke til kommentar
Nå, hva ble det til oivind_dahle? Miditower eller fulltower?

Edit: Eller for å si det på en annen måte, hvilket kabinett valgte du til super-maskinen din?

det ble det jeg hadde i første omgang- midi tower.

Siden jeg har kjøpt det på microplex gjennim netshop var det vanskelig å forandre nå, siden de driver å bygger juvelen min i disse dager...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...