Mellet Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Får ikke till helt her.. Jeg har lest litt rundt om kring.. Skal prøve å lage ett lett nyhetssytem som man finner her.... Når jeg leser der står det: Du trenger bare å lime denne koden inn i phpMyAdmin eller Telnet. Og jeg bruker phpMyAdmin. Så skriver jeg koden inn: CREATE TABLE 'nyheter' ( 'nyhetid' INT NOT NULL AUTO_INCREMENT , 'overskrift' VARCHAR(50) NOT NULL , 'ingress' TEXT NOT NULL , 'innhold' TEXT NOT NULL , 'av' VARCHAR(50) NOT NULL , 'datetime' DATETIME NOT NULL , PRIMARY KEY ('nyhetid') ); Men da kommer denne meldingen: You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\'nyheter\' ( \'nyhetid\' INT NOT NULL AUTO_INCREMENT , \'o Hva gjør jeg feil?.. Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heisann Fjern alle ' (enkel-fnutter ) rundt tabellnavn og kolonnenavn, så burde det funke bedre. Smeg out... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå