Bose Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Har tenkt litt nå (søk dekning) . Spesielt det er med prikkesystem på lappen og warning greiene her på HW.NO. hadde det ikke vært kult med minus prikker og minus warning hvis man har oppført seg bra over lang tid? altså, man får jo bonus på forsikringa så hvorfor ikke få bonus her på hw.no og på lappen? syns det hadde vært genialt jeg Endret 26. juli 2004 av Bose Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sorry, men er det ikke klin umulig å ha en warn går bakover? hva er motivasjonen? At du kan fleske til og flame uavbrutt i en uke uten å banes? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvem skal avgjøre om du har oppføret deg bra eller dårlig? Skal moderatorene sitte i timesvis å vurdere alle brukerens innlegg, på slutten av måneden? Dårlig idè DRT har også et godt poeng. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 For mye administrere, ellers er det en god idé med "belønning" (men kanskje ikke helt minus-prikker) Om det er et konkret forslag du har, tror jeg heller denne skulle ligge i "tilbakemeldinger" Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 QUOTE (Peterman @ 26/07/2004 : 12:14) Hvem skal avgjøre om du har oppføret deg bra eller dårlig? Skal moderatorene sitte i timesvis å vurdere alle brukerens innlegg, på slutten av måneden? Dårlig idè DRT har også et godt poeng. Og hva med politiet da: " OK, nå har han der kjørt 30 km/t under fartsgrensa i 10 min, la oss stoppe han og gi han en minusprikk!!" Og vil man kunne kjøpe og selge minusprikker, på samme måte som man nå kan kjøpe og selge fiskekvoter?? Hvor høy vil i så fall prisen bli?? Og hva med minusbøter?? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor skal man få belønning for å oppføre seg normalt og med folkeskikk? Herregud.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Flyttes til Tilbakemelding om forum. Lite med søppel å gjøre dette egentlig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har tatt opp forslaget internt om å fjerne warns etter tid. Dette med å gi folk minus-warns tror jeg ikke blir aktuelt, men hvis vi kan få til et bra system for hvordan tidsbegrensning og fjerning av warns skal utføres tror jeg at det vil holde Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 QUOTE (Blib @ 26/07/2004 : 19:46) Jeg har tatt opp forslaget internt om å fjerne warns etter tid. Dette med å gi folk minus-warns tror jeg ikke blir aktuelt, men hvis vi kan få til et bra system for hvordan tidsbegrensning og fjerning av warns skal utføres tror jeg at det vil holde QUOTE Sorry, men er det ikke klin umulig å ha en warn går bakover? hva er motivasjonen? At du kan fleske til og flame uavbrutt i en uke uten å banes? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg