*Magnus* Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 TIl meg kom den direkte i spill mappen å fikk spm om å starte spillet med en gang Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 filen ligger i Annet, men hvordan får jeg spilt ? =( ikke spr. meg har det samme problemet jeg også Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 filen ligger i Annet, men hvordan får jeg spilt ? =( ikke spr. meg har det samme problemet jeg også Fant ut av det... Legg spillet bare rett inn på telefonen, ikke i noen mappe... Da legger den seg autmatisk i spill mappen... Good luck... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) jamen jeg gjør jo ikke en dritt, bare overfører den til mobben...også er den lagret i annet... edit: må man pakke ut spillet? eller vippe det? har liksom pakket det ut...og da kom den en ny maappe av worms men den får jeg ikke over til mobben...hva er det jeg har gjort gærnt nå? edit: på maskinen kan jeg legg den i layout, bilder, lyder, videoer og annet men ikke spill og prg. kansje det er derfor det ikke går når jeg jeg overfører den rett til mobben? edit igjen: det er ikke bare med worms det skjer...men også minigolf... Endret 26. juli 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 edit:på maskinen kan jeg legg den i layout, bilder, lyder, videoer og annet men ikke spill og prg. kansje det er derfor det ikke går når jeg jeg overfører den rett til mobben? edit igjen: det er ikke bare med worms det skjer...men også minigolf... Som jeg forklarte i den første mailen: Du kan bare GLEMME å overføre spillene direkte til mapper som for eksempel Annet. Det fungerer ikke. Basta bom punktum. Det er IKKE mulig å spille spill som er plassert i denne mappen. Derfor må du finne ut om det finnes en funksjon som sender filer DIREKTE fra PCen eller Macen din til K700i. Ikke ved hjelp av mappenavigering eller lignende, men DIREKTE til mobilen. Det SKAL finnes en slik funksjon i programmet du bruker. Hvilket program/tillegg bruker du til Bluetooth? Har du sjekket absolutt ALLE menyvalg. I mitt program finnes det som sagt et valg som bare heter "Send fil..." Det er et slikt valg du må lete etter. Glem all navigering i layout, bilder og blablabla. Det funker altså ikke... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) jeg har en logitech trådløs mus med lader og musa bruker bluetooth...med den har jeg overført sanger, layout og forskjellige ting...følte med en cd....som gjør at jeg kan overføre til mobben... skal prøve det med spillet nå... ediit: fant ut en måte og sende den rett til mobben, men den blir fortsatt lagret i annet! Endret 26. juli 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hmmm... Virker rart. Prøv og last det ned på nytt, har funker det hvertfall fint! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 lasta det nettopp på nytt og det samma skjedde! hvorfor meg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hva gjør dere ? hvis dere ikke har gjort det samme som meg Gjør følgende.. 1: Last ned spillet 2: Legg spillet i share mappa der allt bluetooth tingene ligger 3: Slå på bluetooth på mobben 4: velg pcen din 5: velg fila å last ned Da til meg fikk jeg et spm.. vil du starte spillet nå. enten ja eller nei. uansett hva jeg valgte som kom den i SPILL mappa mi... Det var slik jeg gjorde det iaf.. å det funker fint For dere som ikke får det til. trykk mer på fila, flytt til mappe eller hva det står, å prøv å flytt den til Spill mappa.. Good luck gents! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg høyre klikket bare på filen og valgte "Send Til" og så valgte jeg blåtann og deretter K700 på lista Filen la seg som sagt automatisk i mappa spill på telefonen og jeg fikk som Magnus, en melding om å starte spillet nå eller ikke Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 har akkurat gjort det dere sier men den blir jo bare lagret i annet...uansett hva jeg gjør! Lenke til kommentar
Stianhaugen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 har akkurat gjort det dere sier men den blir jo bare lagret i annet...uansett hva jeg gjør! Prøv å dra å slipp *.jar filen direkte på "Telefonminne", rekner med du får opp det før du blar deg videre til de andre mappene. Det funket ihvertfall perfekt for meg. Min K700 skjønte at det var et spill å la den der selv. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 noen som vet hva oppløsningen på Worms er ... Så jeg kan egendefinere oppsløsninga... Vil ha full screen.. Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 har akkurat gjort det dere sier men den blir jo bare lagret i annet...uansett hva jeg gjør! Er du 300% sikker på at filene du sender ender med ".jar"? Er du sikker på de ble lastet ned på riktig måte? Hvis ikke filer med ending ".jar" som sendes direkte til mobilen via bluetooth ender opp i spill-mappa på K700 er det enten noe galt med mobilen, eller så er det noe galt med fila - vil jeg tro. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 har akkurat gjort det dere sier men den blir jo bare lagret i annet...uansett hva jeg gjør! Er du 300% sikker på at filene du sender ender med ".jar"? Er du sikker på de ble lastet ned på riktig måte? Hvis ikke filer med ending ".jar" som sendes direkte til mobilen via bluetooth ender opp i spill-mappa på K700 er det enten noe galt med mobilen, eller så er det noe galt med fila - vil jeg tro. jepp...filen ennder medd .jar....jeg bare lasta den ned.... må man zippe/pakke ut filene på dataen? det gjorde jeg og da kom den en ny mappe som ble enda større...men den fikk jeg ikke over til mobilen... som dere vet så er jeg 100% amatør på dette! Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jepp...filen ennder medd .jar....jeg bare lasta den ned.... må man zippe/pakke ut filene på dataen? det gjorde jeg og da kom den en ny mappe som ble enda større...men den fikk jeg ikke over til mobilen... som dere vet så er jeg 100% amatør på dette! Nei, du skal ikke pakke ut filene. Filen skal beholdes i .jar-format. Du må nesten få noen PC-kyndige til å hjelpe deg med detaljene. Kanskje finnes det alternativ programvare som fungerer bedre enn det du holder på med nå? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 maybe...får be en venn av meg hjelpe meg på dette (han er bedre enn meg på BT) forresten han har jo BT kansje det går hos han...han har en sånn BT usb eller hva den nå het.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) maybe...får be en venn av meg hjelpe meg på dette (han er bedre enn meg på BT) forresten han har jo BT kansje det går hos han...han har en sånn BT usb eller hva den nå het.... Blåtann adapter Endret 27. juli 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 greide det, greide det endelig...jeg er bare best! tok sin tid ja! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 mobile9 = RÅ side!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå