Gå til innhold

Worm til k700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp,, den skal jeg finne for deg....

Skal vi se.....hmm.... der har vi den:

HER finner du en liste over en rekke spill som er testet og funker på k700.

Worms er også på listen og dette spillet finner du på side 7.

Det står visst at det går litt seint og det er liten skjerm, men det er da bedre enn ingenting... :yes:

Lykke til :D

Endret av graps
Lenke til kommentar
Jepp,, den skal jeg finne for deg....

Skal vi se.....hmm.... der har vi den:

HER finner du en liste over en rekke spill som er testet og funker på k700.

Worms er også på listen og dette spillet finner du på side 7.

Det står visst at det går litt seint og det er liten skjerm, men det er da bedre enn ingenting... :yes:

Lykke til :D

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd selv, fordi jeg har verken blåtann eller usb kabel til pcen enda.

Men *.jar filene kan du laste over til mobilen ved hjelp av et av programmene på CDen som følger. Deretter skal visst mobilen gjøre resten selv...

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd selv, fordi jeg har verken blåtann eller usb kabel til pcen enda.

Men *.jar filene kan du laste over til mobilen ved hjelp av et av programmene på CDen som følger. Deretter skal visst mobilen gjøre resten selv...

i følge cden ? er det ikkke bare sende over via BT ad. som jeg har så starte den? eller ?

Lenke til kommentar

Det fungerte.. KULT!!

EDIT:

1: last ned

2: send over via blåtann adapter

3: du får spm på mobben om du vil starte nå.

4: Start spillet eller ikke, spilet ligger nå i spill lista di...

Good luck for de som ikke vet hva de skal gjøre :thumbup:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
lastet ned en Theme til min Nokia 6600 fra wap. Funket forsåvidt fett, men lurer på om noen vet åssen jeg får hele bildet fram? altså dag og dato linjen står litt i veien for bildet, går dette ann å fjerne?

på instillinger på Nokia skal det gå an å fjerne klokke slett å dato.. iaf på mammas :p

Lenke til kommentar
har nå blitt medlem og lasta ned worms...fikk den over til mobben men den ble lagret i annet...og da kan jeg ikke spille men bare send ...hva er det jeg har gjort feil?

Jeg knota også med dette, men poenget er at du IKKE får tilgang til Spill-mappa gjennom vanlig navigering.

På min Mac finnes det et enkelt menyvalg som heter "Send fil..." - hvor jeg først velger ut spillet eller spillene som skal sendes, deretter enheten det skal sendes til ("K700i") - og så velger jeg "Send fil".

Det er med andre ord ikke noe poeng å gå via evt. navigeringsmenyer. Spill- og applikasjonsmappene er beskyttet, så de får du ikke direkte tilgang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...