tvv Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei Jeg har et spørsmål. Når jeg laster ned en side for redigering i Frontpage - oppgir bruker og passord og for gjort endringene og lastet opp på nettet igjen uten problemer. MEN jeg ønsker å ta en backup av hele dette området og legge på min lokale PC - og her har jeg problemer får det ganske enkelt ikke til - noen som kan gi meg et tips? Takker på forhånd Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Du skriver ikke hvilket OS du har, men jeg tror du kan skrive inn url'en i mine nettverksteder el. lignende og da skal du kunne få opp en mappevisning som om du skulle ha vært på egen disk - skal da kunne kopiere de filene og mappene du ønsker... Beklager at jeg ikke husker akkurat hvordan dette ble gjort, men bare prøv deg litt fram.. Ha en fin en! Lenke til kommentar
tvv Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 FLOTTERS - Tusen takk for hjelpen - så dumt at jeg ikke husket dette forum før - MEN nå husker jeg det! Takk for hjelpen *S* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå