Libom Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har noen få spill som jeg har lastet ned fra internett. Jeg opner de med WinRar og lagrer de i en ny mappe...så går jeg i den nye mappa der jeg har opna spillet, og der ligger spillets alle forskjellige filer og tekster osv.. Men så er spørsmålet: Hvordan putter jeg spillene inn? Må jeg sende den mappa som jeg har lagret spillet i, eller en spesiell fil? Litt komplisert....(Nybeggynner) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skader sikkert ikke å nevne hva slags telefon det dreier seg om.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg opner de med WinRar Ikke rart det ikke funker da :!: Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Last over hele rar filen, så ordner mobilen din det selv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tja, det kunne jo vært greit å nevne hvilken mobiltelefon du har, sånn helt til å begynne med. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Hehe..sorry Jeg har K700i og låner en 7610 av en venn.. Skal man bare sende hele rar. filen dah'? Må man ikke opne de eller zippe de opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå