Gå til innhold

Cheats tar overhånd i CS

Anbefalte innlegg

Herregud å si at utstyr teller like mye som skills er jo hjernedødt!

Ja seff om man sitter på en P75 og 28.8K modem da teller det, men for pokker man får da sette visse grenser til hva maskinvaren takler av spill før man forventer at man kan spille offentlig og faktisk kunne spille! Det du sier blir jo det samme som å si at en på 280kg skal egentlig kunne greie maraton på lik linje med maratonløperne og de får vær så god vente på han om han blir hengende etter! vis ikke så kan han og alle andre som vil løpe maraton (andre løp også for den del) bare få lov til å dope seg, helst springe med sprøyta i låret.

Nei du er på viddene min venn, syns nesten synd på deg.

Ja det vil vel alltids være en eller annen stakkar som ikke har råd til utstyr men skal han alene kunne ødelegge for så mange andre bare fordi han prioriterer pengene annerledes? Kan han ikke heller da bruke pengene på en netcafe eller spare dem til en ny pc, skal ikke så mange kronene til før du har en dugandes CS pc eller CoD pc for den saks skyld..

Og om de ikke liker CS miljøet slik som det har blitt hvorfor i alle dager insisterer de på å prøve å bevise noe i det da? Det du sier gir ikke mening, om man misliker noe holder man seg borte fra det eller finner på noe annet. Finns da nok av andre typer online spill, om de ikke har Hardware til å spille CS eller andre spill av den typen finns det faktisk hjerter på internet eller tilsvarende..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Herregud å si at utstyr teller like mye som skills er jo hjernedødt!" - Jepp, og det er også grunnen til at jeg ikke har skrevet det :)

Hvis man misliker noe kan man finne på noe annet ja, kanskje de som ikke jukser skal finne seg noe annet å gjøre på?

Du trenger ikke å gå ned til P75 med 28,800 for at utstyr skal telle, langt ifra..

Sammenligningen din er dårlig.. Marathon kan fullføres det kan ikke CS, og hvorfor skriver du at alle sammen skal vente på treigingen, hva har det med CS å gjøre?

Som jeg sa tidligere, det er ikke rart cheating er utbredt med tanke på hvordan CS-mijløet er.

Lenke til kommentar

Det har med å dra en sammenligning på utstyr å gjøre... En 250kg tung person er ikke kroppslig utført nok til å kunne gjennomføre et maraton på lik linje med en veltrent idrettsutøver, og det blir da for dumt om han skal få lov til å dope seg for å øke sjangsene og det blir enda dummere at folk skal senke seg til hans nivå bare fordi han er eller har vert for lat til å trene seg opp.

Samme er det innen CS der har du noobsa som enten ikke gidder å lære seg spillet eller sitter på dårligere HD noe som har utrolig lite å si om de er innenfor grensene til hva spillet takler, blir for dumt om de skal få lov til å cheate (noe jeg ser på som det samme som doping) bare fordi de er late eller rett å slett for dumme til å lære seg et spill.

Dette er egentlig en avsluttet diskusjon, cheating er det samme som å modifisere et spill til sine fordeler som igjen kan sammenlignes med doping.

Det du sier om at alle andre enn de som cheater skal slutte med det? er du stein stokk dum? Hvorfor i alle dager skal folk som liker det de holder på med, bruker tid på det vike plass for late idioter? Blir jo det samme som å si at Schumaker skal vike plass for en eller annen uerfaren jypling bare fordi schumaker er best men jyplingen er uerfaren og lat så derfor må han få plassen.

Gidder ikke diskutere dette mer, dette blir som å diskutere med en liten 5åring.

INGENTING SOM KAN FORSVARE CHEATING P ÅPUBLIC ELLER OFFISIELLE SERVERE! ENDA MINDRE I OFFISIELLE KAMPER!

Lenke til kommentar

Hmm.. Neida, jeg tror du orker å diskutere litt til :)

Marathon er en dårlig sammenligning, marathon har ett mål mens CS ikke har det, dessuten er det ingen som trenger å sakke ned farten siden alle kan løpe i sitt eget tempo samme hvor trege eller raske noen måtte være.

Å sammenligne med en fisketur blir bedre, en fisketur har intet mål, man bare gir seg når man er lei for dagen enten man har fått fisk eller ei. Skal de som ikke har fisket mye stenges borte fra de som er flinkere å fiske og dermed ikke kunne lære fra disse? Skal de som ikke har kjøpt den nyeste stangen for alt ifra 5k til 20k ikke få lov å være med?

I CS er det som nevnt ikke plass til nybegynnerene, de blir hakka på og terpet på i ett sett. Det er noe alvorlig galt med CS-mijløet, det er blitt en macho-konkurranse der det er om å være mest nerd, altså om å være den beste. I ett slikt miljø legges det opp til juksing. Og ikke nok med det, presset om å være best kan sammenlignes med OL, bare at presset er stort overalt og ikke bare blant topputøverne. I idretten er presset om å være best størst blant topputøverne, i CS er det stort overalt.. Det blir som at presset om å være best på den lokale friidrettsklubben som ligger på bunnlista og har blant de dårligste utøverne i landet for aldersgruppen (f.eks. tenåringer) skal begynne å dope utøverne så de skal komme litt høyere opp på lista.. I idrettsmesterskap som OL legges det opp til doping pga presset om å være best mens presset om å være best er tilstede ikke bare blant de flinkeste CS-spillerne men også de dårligste.. Derfor finner du både elendige CS-spillere og veldig flinke CS-spillere som bruker cheats.

Godt vi er enig om en ting iallefall.. Cheating på public servere kan ikke forsvares, men hvordan hadde du tenkt å bli kvitt problemet når verken du eller andre tør ta tak i det og ofre det så mye som en tanke? Er kanskje godt jeg tenker litt over ting sånn at du slipper?

Det er noe galt med CS-miljøet, jeg eier masse folk hver dag, hele tiden ser jeg helt elendige spillere med store forhåpninger om at de skal bli gode. Tenk om alle ungene i landet som spiller fotball i friminuttene på barneskolen holdt på slik som de dårlige og middelmådige CS-spillerne gjør og alle ungene ville nå til topps med fotball mens de mobbet, plaget og utstøtte de som var dårligere enn seg selv.. Heldigvis spiller ungene stort sett for å ha det gøy når de spiller fotball, men når de kommer hjem og setter seg ned ved PC'en med CS blir det annerledes.

Dårlig sammenligning med Schumacher, CS-miljøet består av stort sett dårlige og middelmådige spillere, det er disse som må vike plass og ikke de flinkeste.

Lenke til kommentar

Mitt absolutt siste innlegg

Selvfølgelig kan det sammenlignes... Målet med marathon og all annen idrett er å bli best. Samme med CS. Det må trening og dedikasjon til for å bli best. Spille kamper å vinne, hele tiden. Samme er det i idrett folk dedikerer livet sitt til dette mens noen driver i amatør ligaer og lavere divisjoner mest for morro.. Jeg har gjentatte ganger sagt at de som er så crap kan samle seg og skaffe seg sine egne servere hvor de kan spille mot hverandre å ikke leeche på de som gidder bruke tid og penger på det. Ikke rart folk blir irritert når det kommer tullinger inn å ødelegger det som de har jobba så hardt for.

Kjenner ikke CS miljøet inngående godt men kan tenke meg at det finnes masse folk som kan være dritt sekker... so what? er bare å holde seg til folk på sitt eget nivå til en er klar for å gå litt opp over. Er jo ikke CS miljøet sin feil at det finnes tullinger som ikke klarer organisere seg selv godt nok til å bli god i et spill.

Broren min satt hjemme på rommet sitt med en crap gammel pc pg spilte mot bots til han holdt på å spy.. spilte alt han kunne på lan da han ikke hadde internet.. Tilslutt eide han alle i mange mils omkrets... så fikk han isdn linje.. spilte det han kunne der kom med i en klan som var blant landets 15 beste.. (husker ikke navn) men kan ikke si han oppførte seg slik som du beskriver.. derimot var han veldig oppofrende på lan osv og prøvde å motivere de som ikke hadde samme skill level som han..

en liten ting til.. Ja alle løper det de kan men for pokker en på 250 kg kan ikke forvente at han skal ta opp kampen med en elite løper i marathon.. fiske sier du? herregud man kan bli god til å fiske til en viss grad men der står det veldig mye mer på fisken enn fiskeren så det var hvertfall en dårlig sammenligning..

Schumaker vinner fordi han har dedikert hele livet til en ting.. formel1 han vinner fordi Ferrari har investert de midlene som har vert nødvendig for å få best bil, han vinner fordi han rett å slett er best. de andre er nær har utstyr som er tilnærmet like bra... der kommer det med mus og musmatte til 700kr contra 25kr inn i bildet. den lille siste punchen som gjør at han vinner. Man kan ikke forvente å stille opp i formel1 med en opel calibra 2.0 og 10.000kr på kontoen å vinne.. der kommer det med å møte kravene et spill krever på maskinvare og linje inn i bildet...

du har feil... alle som diskuterer mot cheatere har rett... cheating er ikke unnskyldt uansett. Det blir som å si at om en skoleklasse har 5 stk som kun får 6ere så skal resten som ligger på 2ere og 3ere få lov til å jukse... du ligger på grensen til kommunisme i tankegangen din og vi vet alle hvor dårlig kommunismen funker.

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar
Er det slik i andre online spill også?

Nei. Det er som regel noen cheatere, men CS er spesielt utsatt av mange grunner.

De gangene jeg har testa CS ble alle "mytene" bekreftet, og vel så det.

Ikke synes jeg spillet var noe spesielt bra heller og da er selvfølgelig tålmådigheten desto mindre.

Nå kunne jeg ikke drømme om å ta i det med ildtang.

Det finnes såpass mange mye bedre FPS'er med uendelig mye bedre communities og mitt forhold til CS er omtrent som mitt forhold til det meste av massekultur som sentrerer rundt et middelmådig produkt; I just don't give a shit.

Men spørsmålet ditt er et ærlig spørsmål og fortjener et ærlig svar.

Lenke til kommentar

Lol.... asså! cheatere har jeg ikke noe til overs for ass! Men hvis en forbanna cheater fitte kommer.. så er det ikke annet å gjøre enn å leave serveren eller bare sitte å le!

Men de derre myg0t folka har fått lov av steam å cheate!

Men de skal egentlig bare holde seg på sine egne servere!

Så hvis dere skal unngå cheating fra ihvertfall de folka, så registrer deg på www.myg0t.com . der kan du se hvilken server myg0t folka er på.. så kan du unngå masse irritasjon!!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså jeg dropper inn her, scroller litt nedover og finner innlegg så lange som et vondt år! Orker ikke lese... Men er det noe å argumentere om da? Ingen kan vel like cheatere, og da er vi alle enige....

har sett endel cheats, hadde en virkelig morsom en jeg egentlig skulle ha postet her, men så ble spoten min stengt pga en spammer med ørten posten etterhverandre hvor han quotet seg selv.... Bar en som var AFK. som hadde satt på en robot som sa i temsay: "I'm a ROBOT, please guide me" Også fulgte den etter deg, med aimbot og wh og det som værre er.... Var han last man standing stod han helt rolig og hakket rundt med siktet og kom det noen så var de døde 2 da max...

Lenke til kommentar

Noe sier meg at noen av de som har postet i denne posten rett og slett suger i cs, unnskyld at jeg sier det...

Kan ikke alle legge med demo og screenshot elns, sånn at vi kan se alle disse "cheaterene"? :roll:

Dessuten tror jeg faktisk det går ann å dope seg når du spiller cs uten aimbot. Syns igrunn de burde begynne å dopingteste i cpl etter ephedrine evt andre stoffer som bedrer konsentrasjon og dømmekraft... :D

Hvis dere syns det er mye haxx nå så spilte dere ikke før VAC kom... Noen som husker hva den norske banlisten het igjen?

Var selv admin på en public server for lang tid tilbake og det var mye mer cheat da enn nå... Nå er det heller sjeldent at jeg ser noen som åpenbart jukser...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Lol.... asså! cheatere har jeg ikke noe til overs for ass! Men hvis en forbanna cheater fitte kommer.. så er det ikke annet å gjøre enn å leave serveren eller bare sitte å le!

Men de derre myg0t folka har fått lov av steam å cheate!

Men de skal egentlig bare holde seg på sine egne servere!

Så hvis dere skal unngå cheating fra ihvertfall de folka, så registrer deg på www.myg0t.com . der kan du se hvilken server myg0t folka er på.. så kan du unngå masse irritasjon!!!!! :thumbup:

Påstår du at mYg0t har lov til å cheate? Nei. mYg0t er faktisk bannlyst fra alt som heter offentlige spillservere, siden de er en klan laget bare for å ødelegge spillet for andre.

Og hvis du prøver deg med noe "de er profesjonelle" blablabla. så gir jeg faen. En profesjonell smuglerbande får ikke tillatelse til å ta med hvor mye de vil over grensen de heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...