mms21 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Plomma2 blir bare for dumt å forsvare Viking i den filmen jeg la ut her. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Utstyr har omtrent like mye å si som skill. Hvis ikke utstyret er viktig ville neppe folk brukt 700kr på mus og musematte.Hva med å slutte å spille i clan? Det virker som at hele problemet ender hvis du oppløser clanen Så du mener at hvilken som helst idiot kan kjøpe seg en dyr pc for så å eie alle i CS... neidu den blir for dum.. godt utstyr gir deg bare den ekstra lille punchen som trengs for å være blant de beste... skills må man ha uansett og har man ikke det betyr utstyret ingenting.. jeg er ikke så mye bedre med min nye mx510 og ratzpad musmatte enn da jeg brukte en bok som underlag på min mx500.. men ble akkurat den lille biten bedre slik at jeg kunne bruke rifla skikkelig.. Så du mener at jeg skal oppløse en klan som vi har brukt månedsvis og tusenvis av kroner på fordi det finns noen idioter rundt forbi som ikke gidder lære seg et spill?? Sånn som du prater skulle man tro at de som anklager deg for cheating kanskje har et poeng.. det du kommer med er dritt prat fra ende till annen... om man ikke takler spillet eller gidder prioritere penger til det kan man holde seg til ludo mener nå jeg eller som jeg sa leie seg en server og spille mot andre noobs der... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ustyr teller ikke en dau skit! Skillsa som gjelder. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Det er jo bare helt teit med sånne cheatere. Hva er vitsen liksom? Man blir ikke bedre, og det er urettferdig fordi som vil spille på den vanlige måten uten koder. Hvis det absolutt er så sinnsykt morsomt å spille med koder, burde de finne seg/lage en server som er spesielt satt opp for folk med en overinteresse for cheating. Som "awake" sier: Tragisk Jeg forstår veldig godt hvorfor så mange cheater og jeg støtter de på en måte, det er like før jeg begynner å cheate selv. En sak har flere sider.. "Hvorfor cheater folk? Man blir jo ikke bedre av den grunn?" - Nettopp dette er en side, CS er ett idioti uten like og cheating er en protest mot galskapen. En annen grunn til å cheate er at folk som kan spillet blir anklaget for å jukse likevel, jeg blir anklaget for cheating i hytt og pine på lan og internett, når folk likevel 'vet' jeg jukser så er det vel like greit jeg bare begynner med det. Edit, når folk er litt god i cs er det ofte ikke mulig å se om noe er cheat eller ikke, de fleste som har spilt i noen år har opplevd vanvittig usannsynlig ting. uansett hvor noob du er så cheater man ikke.. mulig du har ett annet syn på saken.. har aldri cheata, og skal aldri gjøre det heller, samme faen hvor mye jeg blir eid.. så hvis du synes så synd på de som akkurat har begynt å spille cs, så får de bare øve å øve.. ellers blir man ikke god.. ser du sier folk blir nedkjefta fordi de har 250 i ping, skjønner jeg godt jeg, har man 704 linje (som er ganske rimelig) så har man 30-50 i ping.. har du modem så driter man i å spille over nettet.. folk som cheater kan brenne i helvette.. noe mer provoserende finnes ikke.. nesten.. så Pycnopodia, det finnes I N G E N grunn til å cheate.. punktum.. så de som synes cs er idioti å mener cheating er tingen til å stoppe galskapen som du preker om her, kan finne seg noe anna å gjøre.. Endret 4. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Å cheate i et SP spill gjør ingen ting, gjør det mange ganger for å ha det litt morsomt. Men når du synker så lavt å cheate i et MP spill, det er lavt, meget lavt. Cheatere er noen noober som ikke tåler å tape litt og som gjør det bare for å kunne skryte av hvor god de er. Sett dem alene mot noen som faktisk er litt god (ikke meg i alle fall) og la oss se hvordan det går. DOWN WHIT CHEATERS Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Utstyr er viktig, det har omtrent like mye og si som skill. Sett deg ned ved en p1 pc med modem (i overkant av 200 ping) med en skitten laggete kulemus, join en pub server og se åssen det går.. Hvis du spiller like bra som vanlig eller klarer å ta meg så har du overbevist meg om at utstyr ikke er viktig. Oppløs gjerne klanen så fort som mulig, og det er ikke dritt jeg kommer med ChrchBrnr, det er vett og sunn fornuft - det virker som dette er totalt fraværende hos veldig mange nerder idag. Freeman, Nei, selv om man har 5fps og 5000ping så bør man kunne spille på internett på lik linje med alle andre. Å si noe annet blir som å si at de som ikke klarer coopertesten eller får lav karakter på denne skal pelle seg vekk ifra alle fritidsaktiviterer hvor man er fysisk aktiv, f.eks. fotball og basket. Nerder har altså ødelagt flere online spill for mange, det er ikke lenger plass til de som ikke ønsker å vie flere år av sitt liv til ett enkelt spill, cheatere har mistet totalt respekten for progamerne og gir totalt blaffen i hvem som er best når de spiller, de vil ha det gøy og det klarer de samtidig som de får seg en velfortjent 'hevn' på vanvittig overlegne nerder, det er nesten så jeg syntes cheaterne går forran med ett godt eksempel. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pycnopodia- helt enig med deg at utstyr er viktig! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) tror du har missforstått Pycnopodia.. att man sitter med en dårlig pc er ikke det noen unnskyldning for å cheate..eller att det finnes gode nerder.. dessuten trenger man ikke all verden for å spille cs.. å har du ikke råd til noe bedre enn en pentium 1 till 500kr, så får du vente til du har spart opp til en litt bedre pc.. for det er ikke så mye som skal til for å spille cs.. (1.6) hevn? hva er du egentli babler om? på public servere så er det både gode og dårlige spillere, det er bare noen få som VIRKELIG er gode, å de er gode også!! men det må man bare regne med.. virker som om du er irritert på de aller beste spillerne ettersom du holder med de idiotene som cheater.. att noen er skikkelig gode får man bare tåle å de med høy ping blir som regel kicka uansett så det er ikke noe problem... Endret 4. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tok en cheater men jeg spilte idag , vurderer å sende inn til valve men er litt usikker hvem jeg skal sende det til. cheater:@ Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 uten å sette meg inn i hele denne diskusjonen, hvordan får jeg spilt av cheat-demoene? har lastet ned et par som folk har lagt ut i denne tråden, men jeg veit ikke hvordan jeg får spilt dem av. er klar over at det er i HL/CS/steam eller no, men ikke mer... Please, noen? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) uten å sette meg inn i hele denne diskusjonen, hvordan får jeg spilt av cheat-demoene? har lastet ned et par som folk har lagt ut i denne tråden, men jeg veit ikke hvordan jeg får spilt dem av. er klar over at det er i HL/CS/steam eller no, men ikke mer... Please, noen? Du trykker | så skriver du playdemo navnpåfilmen. Endret 4. oktober 2004 av monstar Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) og hvor skal jeg legge filene...? i steam-mappa, sierra-mappa, hvorsomhelst, eller en eller annen undermappe??? For eksempel?: "playdemo cheat.dem" Var det riktig? Hvor skal demoen ligge? Edit: da funka det, takk for hjelpen! Endret 4. oktober 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvor skal demoen ligge? steam--steamapps--(din "bruker")--counter strike--cstrike Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 tror du har missforstått Pycnopodia.. att man sitter med en dårlig pc er ikke det noen unnskyldning for å cheate..eller att det finnes gode nerder.. dessuten trenger man ikke all verden for å spille cs.. å har du ikke råd til noe bedre enn en pentium 1 till 500kr, så får du vente til du har spart opp til en litt bedre pc.. for det er ikke så mye som skal til for å spille cs.. (1.6) hevn? hva er du egentli babler om? på public servere så er det både gode og dårlige spillere, det er bare noen få som VIRKELIG er gode, å de er gode også!! men det må man bare regne med.. virker som om du er irritert på de aller beste spillerne ettersom du holder med de idiotene som cheater.. att noen er skikkelig gode får man bare tåle å de med høy ping blir som regel kicka uansett så det er ikke noe problem... Freeman, Cheatere vil kanskje ta igjen på nerdene som kjefter og smeller på nybegynnere fordi de ikke er like gode.. De tar hevn ved å bruke cheat og plage nerdene fra sans og samling.. Plutselig er det omvendt og det blir nybegynnerene som har kontrollen og nybegynnerene som gjør livet surt for nerdene.. Det er ikke så rart folk begynner å cheate, det er miljøet som legger opp til det. Jeg holder ikke med cheaterene, jeg holder med meg selv. Men hvis jeg måtte velge ville jeg heller holdt med cheaterne over 'progamerne'/übernerdene. Cheaterne ser ikke så høytidelig på et usselt pcspill. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 ubrukelig tråd forresten Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tok en cheater men jeg spilte idag , vurderer å sende inn til valve men er litt usikker hvem jeg skal sende det til. cheater:@ Er du sikker på han cheater da? Jeg har sett hele demoen og det forundret meg ikke at det var en total n00b som anklaget han for å cheate.. Det var litt rart når NeeeeJ ble speccet, synet hans liksom tok 360 rotasjoner uten stopp. Om det er tegn på juks vet jeg ikke, kanskje var det en bug. Det er ikke umulig fyren cheater men det kommer ikke frem på den demoen Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Utstyr er kanskje viktig, men til slutt står det til skillsa. Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tok en cheater men jeg spilte idag , vurderer å sende inn til valve men er litt usikker hvem jeg skal sende det til. cheater:@ Er du sikker på han cheater da? Jeg har sett hele demoen og det forundret meg ikke at det var en total n00b som anklaget han for å cheate.. Det var litt rart når NeeeeJ ble speccet, synet hans liksom tok 360 rotasjoner uten stopp. Om det er tegn på juks vet jeg ikke, kanskje var det en bug. Det er ikke umulig fyren cheater men det kommer ikke frem på den demoen Det du beskriver er en dårlig konfigurert aimbot. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ustyr teller ikke en dau skit! Skillsa som gjelder. Greit! Jeg bruker min intelli 3.0 på icemat..så får du låne olivettimusa mi som er fra 91.. Uanz..det er nesten ingen cheatere idag sammenlignet med når jeg startet å spille..(1.1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå