christaaah Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 spiller eg public så spiller eg på catch. kan ikkje huske sist eg møte en cheater, men møter derimot mange som tror at andre cheater. tipper du er en av dem Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Viss du blir bannet for cheating er det jo bare å kjøpe seg ny cd key. Ja, og da må man bruke penger. Når de har kjøpt en del cd-keyer etterhvert og brukt noen kroner på det kan det hede man blir lei av å plage folk. Er vel bedre å stenge de ute enn å la det være tilnærmet lovlig å cheate? Tja, de hardeste cheaterne kjøper vel ikke akkurat hver key de bruker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) spiller litt på public, mest catch men også svenske servere.. sjelden jeg ser noen som åpenbart cheater, men her om dagen var det en som hadde aimbot.. dette var på deatchmatch server å alle holdt på å klikke spilte på en fransk server for ikke så lenge siden, å det er det mest useriøse jeg har spilt på.. ingen som brukte cheat, men alle på mitt team begynte å skyte på hverandre ,hver eneste runde.. også drev de å prata i ett sett på fransk.. + att de drev å sang Dragostea din tei.. hehe... men, jeg legger ikke merke til noe spesiell cheating på catch servere værtfall.. å bra er det.. Endret 3. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
nxm Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Når vi først har en tråd gående om cheating kan jeg intet annet enn å "reklamere" mer for RADAR. Siden dette er et samarbeid mellom de største CS-miljøene i Norge som skal motvirke cheat. Så er vi også nødt til at spillerne (dere) skal fôre oss med demoer! Ta dette som en oppfordring! For at vi skal få et mer "rent" CS-miljø i Norge må det bli rapportert cheatere. Det RADAR krever for at en juksemaker skal kunne bli bannet fra de serverne som er med i RADAR er at det er en demo med status i console. Les RADAR sin store FAQ-tråd for demoer her: RADAR - Demo FAQ Dere kan komme i kontakt med folk i RADAR på #radar.no på QuakeNet. Mer informasjon om RADAR kan også bli funnet på http://radar.gaming.no/ Håper i alle fall at dette er et tiltak som kan være interessant å hjelpe. Så blir det i alle fall mindre juksemakere på de serverne (52 stk i skrivende stund) som er med i RADAR samarbeidet. Send oss demoer! :-) Endret 4. oktober 2004 av nxm Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 RADAR er noe av det bedre cs-communitiene har funnet på. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Sjekk denne HER da ! Den filmen er gammel da, men cheatern i filmen (Viking eller Vizla..same shit) spilte på OsloLan i helgen.- Han skulle aldri fått gamet mere CS spør du meg! Endret 4. oktober 2004 av awp Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Cheatet han i cs compå på en stort lan?? Herregud... Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Satt på badass 2 igår. Når jeg kom så jeg det var en fra myg0t klanen tror det er det den heter. Han satt med full pakke dvs. aimbot speedhack wh osv... Og han skreiv hele tia owned u. Hva er problemet til sånne folk ? Endret 4. oktober 2004 av ShadowWalker Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare for meg "myg0t" lyder kjent? Sikker på at jeg har hørt det før et sted. myg0t ja, en av de mer kjente "cheaterklanene". De som faktisk spiller for å ødelegge for andre. Disse gutta har også gitt ut en del forskjellige modifiserte ogc hacks. Damn det der var nytt nytt for meg. Jeg kjente strax igjen mygOt navnet da en eller annen random fyr jeg har møtt gjennom Call of Duty fyr som er på msn lista mi har mygOt i msn navnet sitt... Lurer på om clanen vår har spilt en scrim mot dem eller noe.. kan ikke huske hvem han er.. skal uansett ta en prat med han når han logger på igjen. Cheaterz = lOOsers uansett hvilket spill de måtte befinne seg i! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sjekk denne HER da ! Den filmen er gammel da, men cheatern i filmen (Viking eller Vizla..same shit) spilte på OsloLan i helgen.- Han skulle aldri fått gamet mere CS spør du meg! Det er til å spy av! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når jeg spiller CS, er jeg på servere med Cheating-Death eller Valve Anticheat, men jeg (eller retere sagt en kamerart) har spilt mot en cheater. Han tok HS rett gjennom balnke veggen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sjekk denne HER da ! Den filmen er gammel da, men cheatern i filmen (Viking eller Vizla..same shit) spilte på OsloLan i helgen.- Han skulle aldri fått gamet mere CS spør du meg! Loooooool!! Jeg måtte bare si det. Viking cheater ikke. Ikke på en million år. Han spiller som en hver CS-spiller _burde_ spille. Nuke er papir map deluxe. Der hvor han tar han igjennom gulhus: Han tramper jo som en elefant. Og alle vet hvor dem skal skyte når dem hører noen løpe inn i gulhus! Jeg har sett den filmen med lyd, ikke si _noe_ før du har sett den med lyd. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 PÅ fragfilmen Tribute tar jo en EoLithic karene headshoot gjennom en tynn vegg, men da på kunnskap...Visste ca hvor fyren stod og skjøt. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sjekk denne HER da ! Den filmen er gammel da, men cheatern i filmen (Viking eller Vizla..same shit) spilte på OsloLan i helgen.- Han skulle aldri fått gamet mere CS spør du meg! Loooooool!! Jeg måtte bare si det. Viking cheater ikke. Ikke på en million år. Han spiller som en hver CS-spiller _burde_ spille. Nuke er papir map deluxe. Der hvor han tar han igjennom gulhus: Han tramper jo som en elefant. Og alle vet hvor dem skal skyte når dem hører noen løpe inn i gulhus! Jeg har sett den filmen med lyd, ikke si _noe_ før du har sett den med lyd. Håper du kødda nå for vis ikke er du minst like patetisk som han. Alle kan se at det der var hacking. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvilken del av det? Han kan spillet bra, thats it! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Det er jo bare helt teit med sånne cheatere. Hva er vitsen liksom? Man blir ikke bedre, og det er urettferdig fordi som vil spille på den vanlige måten uten koder. Hvis det absolutt er så sinnsykt morsomt å spille med koder, burde de finne seg/lage en server som er spesielt satt opp for folk med en overinteresse for cheating. Som "awake" sier: Tragisk Jeg forstår veldig godt hvorfor så mange cheater og jeg støtter de på en måte, det er like før jeg begynner å cheate selv. En sak har flere sider.. "Hvorfor cheater folk? Man blir jo ikke bedre av den grunn?" - Nettopp dette er en side, CS er ett idioti uten like og cheating er en protest mot galskapen. En annen grunn til å cheate er at folk som kan spillet blir anklaget for å jukse likevel, jeg blir anklaget for cheating i hytt og pine på lan og internett, når folk likevel 'vet' jeg jukser så er det vel like greit jeg bare begynner med det. Edit, når folk er litt god i cs er det ofte ikke mulig å se om noe er cheat eller ikke, de fleste som har spilt i noen år har opplevd vanvittig usannsynlig ting. Endret 4. oktober 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er jo bare helt teit med sånne cheatere. Hva er vitsen liksom? Man blir ikke bedre, og det er urettferdig fordi som vil spille på den vanlige måten uten koder. Hvis det absolutt er så sinnsykt morsomt å spille med koder, burde de finne seg/lage en server som er spesielt satt opp for folk med en overinteresse for cheating. Som "awake" sier: Tragisk Jeg forstår veldig godt hvorfor så mange cheater og jeg støtter de på en måte, det er like før jeg begynner å cheate selv. En sak har flere sider.. "Hvorfor cheater folk? Man blir jo ikke bedre av den grunn?" - Nettopp dette er en side, CS er ett idioti uten like og cheating er en protest mot galskapen. En annen grunn til å cheate er at folk som kan spillet blir anklaget for å jukse likevel, jeg blir anklaget for cheating i hytt og pine på lan og internett, når folk likevel 'vet' jeg jukser så er det vel like greit jeg bare begynner med det. Det der er jo litt teit sagt da.. de som cheater er som regel noobs som prøver å oppnå anerkjennelse.. det har du tydeligvis allerede som en skilled spiller... du bruker tid og krefter på å bli god i et spill blir det og folk anklager deg for cheating.. ta det som et kompliment.. det gjør jeg.. spiller ikke cs da.. spiller call of duty. Cheatere er patetiske og om de prøver å protestere mot et miljø med cheating gjør det ikke noe bedre.. Folk bruker masse tid på spill og mange bruker mye penger for å ha det morro online.. cheatere ødelegger dette for dem, ingenting som kan forsvare cheating. Tenkt situasjon: Du har trent en eller annen idrett i mange mange år, du har lagt ned all din tid og vilje i å bli blant de beste innen denne idretten, så kommer du på et stevne å blir slått med en sinnsyk margin.. så kommer det for dage at han som slo deg var dopet som pokker.. uansett om du da får gullet så tipper jeg du ville følt deg snytt til de grader. Innen Gamer miljø er det mange som kan settes direkte over i det eksempelet over. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Moro er for lengst gått i glemmeboksen, nå er det om å være best. Cheatere er gamere de også, de vil ha det moro men det både prøver og klarer de seriøse gamerne (übernerdene) å sette en stopper for, her skal vi bruke 10k på datamaskin og fet linje og knuse all motstand som en jævla bulldoser og slenge drit til alle som blir eid. Cheatere ser ikke verdien i å være best, de bryr seg ikke om det fakta at de gjerne er noobs, de vil ha det moro, ha det litt gøyt og få valuta for pengene de har brukt på å kjøpe CS. Det er ikke moro når en blir skutt før en rekker å se fienden og alle kjefter på deg ustoppelig for hvert minste feilgrep du måtte gjøre. Det er ikke få som bruker nybegynnere som en ventil de kan bashe løs og få ut all sin oppsamlede aggresjon på klage på dårlig backup, teamflash, blocking osv. Nybegynnerne som vil ha det gøy og få litt valuta for pengene laster da gjerne ned cheats og har det gøy med disse. Ekstra moro er det siden de snur alt på hodet og 'eier' plutselig de bråkjekke übernerdene (gamer-pro's) som blir helt ifra seg av fustrasjon sinne.. Hvem er eid da? I cheateren sine øyne er nerden eid siden cheatern har det gøyest. Folk må bare cheate for min del, jeg har spilt CS i mange år og er blitt flink, jeg liker å gi nybegynnere fordeler sånn at det ikke skal bli for kjedelig for dem. Om de bruker cheats eller at jeg kun har lov å bruke glock blir det samme egentlig, poenget er at nybegynneren får fordeler eller 'handicap' sånn at de har en sjanse til å drepe meg av og til, det blir mere rettferdig og mere gøy for begge lag. Hvis en vil bli kvitt cheater'problemet' bør en kanskje se litt nærmere på seg selv, når en selv har gamerpc for over 10k og bare musematten en har gjerne er verd mere enn hele pcen til motstanderen blir ikke dette da like urettferdig som noe cheats? Når motstanderen i tillegg får slengt utallige kommentarer mot seg om hvor dårlig han er osv. og at han "whiner" når han kommenterer at han har 250 i ping. Er det rart noen blir fristet til å cheate? Å ikke plage, kjefte og hamre løs på nybegynnere og folk med dårlig hardware kan gjerne hindre mange potensielle cheatere til å gi tapt for fristelsen til å begynne med cheating. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) nei der er jeg uenig folk som cheater kan holde seg på sine egne servere.. eventuelt leie en server selv å betale for den å kalle den CHeat server eller hva pokker de vil.. Jeg er clanleder å betaler på servere i dyre dommer for at vi skal ha en public plass å kunne hente eventuelle nye rekrutter fra.. ikke spess morro for folk å spille der om det kommer idioter inn å cheater og heller ikke spess morro for meg at idioter skal utnytte min vilje til å betale for at folk skal ha en plass å spille å samles på en så jævlig måte. det at folk er blitt gode er fordi de har spilt seg så gode å lagt ned tid å arbeid i å bli så gode... så kommer det en eller annen idiot å bruker datamaskinens hjelp til å eie som du så fint kaller det.. er ikke han som cheater som eier.. en som cheater vil aldri kunne eie noen som helst i og med at det er script og koder som gjør jobben for han. Vis du er noob kan du finne en server med ditt nivå eller leie din egen server å spille.. er du ikke interesert i det så finn deg et annet spill for pokker.. Jeg ga pokker i CS rett å slett fordi folk ble for gode.. spiller nå CoD å har lagt MYE online tid ned i siden februar, i begynnelsen holdt jeg meg på server med folk på mitt eget nivå slik at jeg skulle få noe ut av spillet, etterhvert økte jeg på nivået og derfor kan jeg idag spille på de fleste servere uten å være flau over scoren min.. hadde jeg vært patetisk (som cheaterne) hadde jeg gått inn på den mest berykta serveren første dag..-. blitt eid... begynt å grine... lasta ned en cheat og spilt... cheatere er å blir patetiske... finnes ingen unnskyldninger for å cheate... om noen har råd til bedre utstyr enn andre så er det nok like mye en prioriterings sak enn en ha råd til det sak. Har en interessen for noe bruker man penger på det også. Uansett finns det folk i clanen min med det du vil kalle utdatert utstyr som spiller meget meget bra... så det har ikke så mye å si.. først å fremst må man ha skills, har man det kan man øke sjangsene med utstyr.. har man ikke skills kan man ha utstyr till 500.000kr uten at det hjelper en dritt... (ja kan si meg enig i at overlegne drittsekker er like ille... de burde heller støtte opp under nye folk, ikke klage på diverse ting.. men det unnskylder heller ikke cheating!) Endret 4. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Utstyr har omtrent like mye å si som skill. Hvis ikke utstyret er viktig ville neppe folk brukt 700kr på mus og musematte. Hva med å slutte å spille i clan? Det virker som at hele problemet ender hvis du oppløser clanen Endret 4. oktober 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå