Gå til innhold

Cheats tar overhånd i CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan da for faen meg ikke komme hit og klage på at det er mye cheating i CS, når du spiller på servere hvor det er tilnærmet lik tillatt!

 

HAR JEG NOEN GANG KLAGET OVER CHEATING PÅ CS????

 

Jeg sa bare at det var mange cheatere! Han dud'n med pokemon avatar'n sa at han ikke fant noen cheatere, og jeg svarte med å si at man må på in-secure servere for å finne cheaters!

 

Og DU kaller MEG en forbanna idiot?! :nei:

Lenke til kommentar
[iC' date=28/07/2004 : 21:50]
[iC,28/07/2004 : 04:00] PSPSPSPSPSPSPSPSPSPS: se på filmen jeg postet lenger oppe da!!!!! Dere kommer til å DØ av LATTER!

Jeg ser ikke humoren i det :roll:

Dårlig humor?

 

Den er jo knall! det er så gøy når han blir så sur at han hyler! :!:

Ja, og slutten er ekstremt morsomt.

Spesielt siden sånt skjer veldig ofte i f.eks USA.

Lenke til kommentar
[iC,28/07/2004 : 21:50]
[iC,28/07/2004 : 04:00] PSPSPSPSPSPSPSPSPSPS: se på filmen jeg postet lenger oppe da!!!!! Dere kommer til å DØ av LATTER!

Jeg ser ikke humoren i det :roll:

Dårlig humor?

 

Den er jo knall! det er så gøy når han blir så sur at han hyler! :!:

Ja, og slutten er ekstremt morsomt.

Spesielt siden sånt skjer veldig ofte i f.eks USA.

Nei, jeg syntes ikke slutten var så gøy, heller litt makaber!

Men det er jo for å vise hvilke grunner folk i USA har, for å begå masseslakt!

Altså et hån over USA! ;):yes:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

JA sykt med myg0t folka nå,Ser nesten en myg0t på vær server :thumbdown: Spilte på en server som hadde 16 slots og 11 av de som var innpå cheata!! og ja det var SECURE server! Har myg0t folka klikka eller? :ermm:

 

Håper alle blir banna fra alle servere!

 

 

MVH ELF :thumbdown:

Lenke til kommentar

To ting!

 

1. På "server søkingen" i steam kan du søke etter insecure servers... Noe poeng i det? JO, det må jo være tilrettelagt for cheatere! (Eller for folk med 56k modem som ikke vil laste ned security module!)

 

 

-

 

 

2. På den extreme-rage eller hva den sida nå heter, reklamerer de med at de kan gjøre en n00b om til en 1337 player!

Hva er det de tenker med? Blir folk bedre av cheat? ROFL! Det er det verste jeg har hørt. Cheat kunne godt vært lovlig, men bare på små-lan (1-6 stykker elns., selv om det ikke hadde vært noen måte å sjekke opp størrelse på lanet.)

 

 

 

Og noe er: Er det cheatere på en server, bare gå... Da blir det kjedelig å spille for cheaterene, som vi naturligvis vil det skal bli, så de kan spelle uten cheats!

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg skrev at det kunne vært lovlig på små lan er fordi du drar ikke på lan til 2 HELT ukjente personer uten videre! Dvs. lanet består av vennegjeng, som har det morro med å cheate mot hverandre, og det kan de gjerne ha, bare det ikke går utover andre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Cheaterne var en av grunnene til at jeg ga opp CS, kommer nok ikke til å spille CS:S før enn jeg vet at cheatinga er tatt skikkelig hånd om. Gjerne gjøre slik at de som Cheater blir banna i en viss tid. Gjør de det igjen, blir de banna enda lenger. Og hvis de gjør det en tredje gang, får de ikke muligheten til å gjøre det en fjerde gang.

Lenke til kommentar
Viss du blir bannet for cheating er det jo bare å kjøpe seg ny cd key.

Ja, og da må man bruke penger. Når de har kjøpt en del cd-keyer etterhvert og brukt noen kroner på det kan det hede man blir lei av å plage folk.

 

Er vel bedre å stenge de ute enn å la det være tilnærmet lovlig å cheate?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...