Gå til innhold

Cheats tar overhånd i CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er CS rett og slett ubrukelig pga cheats?

Synes dette var tilfellet allerede for flere år siden jeg, og det var hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille det.

Har vel ikke hatt CS installert på noen maskin siden 2001 tror jeg.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Åssen finner dere alle cheaterene? Det lurer jeg på. Kan dere ikke ta en dag og surfe litt rundt på noen servere, og ta demo av alle cheaterene som altså har tatt overhånd?

hehe hvorfor det ? Er helt klin umulig å begrense cheaterne. Orker ihvertfall ikke å dra på en random server og rapportere hver eneste cheater..da blir man holdenes på VELDIG lenge og demo filer på over 50 gb må man regne med iløpet av 1 time.

Lenke til kommentar
hehe hvorfor det ? Er helt klin umulig å begrense cheaterne. Orker ihvertfall ikke å dra på en random server og rapportere hver eneste cheater..da blir man holdenes på VELDIG lenge og demo filer på over 50 gb må man regne med iløpet av 1 time.

Jeg tenkte så dere kunne bevise at det virkelig er så mange cheatere, siden jeg ikke tror på dere.

Lenke til kommentar
Åssen finner dere alle cheaterene? Det lurer jeg på. Kan dere ikke ta en dag og surfe litt rundt på noen servere, og ta demo av alle cheaterene som altså har tatt overhånd?

Det er aldri (eller sjelden i allefall) at du ser cheaters på secure servers...

Du må på de IN-secure serverne! Der KRYR det av cheaters!

PSPSPSPSPSPSPSPSPSPS: se på filmen jeg postet lenger oppe da!!!!! Dere kommer til å DØ av LATTER!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=28/07/2004 : 04:00] Det er aldri (eller sjelden i allefall) at du ser cheaters på secure servers...

PS: se på filmen jeg postet lenger oppe da!!!!! Dere kommer til å DØ av LATTER!

... Og hvor mange servere er insecure? Iaffal svært få av de jeg spiller på. FoCo, WaZelin, en hel haug av warservere osv. Eneste gangene jeg har opplevelser med insecure server er når jeg hoster egen listen for å leke meg.

Har jo sett filmen for lenge siden. Morsom sak.

Lenke til kommentar

Da er du veldig naiv tror jeg. Speedhack,Aimbot er ikke noe å ta feil av. Når en som spinner rundt og rundt treffer HS på så si hele laget så er det ikke noe tvil. Fleste sier de cheater og gir faen i tillegg. Andre står og ser innen en vegg og aimer etter noe som de ser gjennom ...er så åpenbart .

Nei takk til omg plz stfu nabb spillet der.

Lenke til kommentar
[iC,28/07/2004 : 04:00] Det er aldri (eller sjelden i allefall) at du ser cheaters på secure servers...

PS: se på filmen jeg postet lenger oppe da!!!!! Dere kommer til å DØ av LATTER!

... Og hvor mange servere er insecure? Iaffal svært få av de jeg spiller på. FoCo, WaZelin, en hel haug av warservere osv. Eneste gangene jeg har opplevelser med insecure server er når jeg hoster egen listen for å leke meg.

Har jo sett filmen for lenge siden. Morsom sak.

Det er MINST like mange IN-secure servers som det er Secure servers!

Jeg vet heller ikke hvor man finner in-secure servers, men noen jeg kjenner har blitt bannet fra de secure serverene for livvstid for bla. TK...

Når jeg skal spille sammen med dem MÅ vi spille på in-secure servers..

Og det er mange av dem, og på 60% av alle de serverne er det, eller kommer det cheatere i løpet av de timene du spiller...

EDIT: Alle dere andre også, SE PÅ FILMEn I SIGNATUREN MIN!!!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Har ikke sagt at det ikke er cheat det er snakk om denne gangen. Sier bare at jeg tror fint lite på at det kryr såpass av cheatere at de har "tatt overhånd", som det så fint heter i denne tråden.

På de in-secure serverne HAR DET TATT OVERHÅND! Enten du tror det eller ej, enten du vil det eller ej...

Lenke til kommentar
[iC' date=28/07/2004 : 04:28]
Har ikke sagt at det ikke er cheat det er snakk om denne gangen. Sier bare at jeg tror fint lite på at det kryr såpass av cheatere at de har "tatt overhånd", som det så fint heter i denne tråden.

På de in-secure serverne HAR DET TATT OVERHÅND! Enten du tror det eller ej, enten du vil det eller ej...

Men hva i helvete er vitsen med å spille på insecure server da?! Da ber du jo faktisk om å bli eid av en cheater! Du kan da for faen meg ikke komme hit og klage på at det er mye cheating i CS, når du spiller på servere hvor det er tilnærmet lik tillatt!

Forbanna idioter.

Lenke til kommentar
Først og fremst vil jeg si til XoRc at der fins cheat som kommer seg lett igjennom secure servere. Det som er poenget med insecure og secure servere, er at secure = anti-cheat, insecure = ikke anti-cheat. Ergo, går du inn på en insecure server så har du en 0% sjangse av å bli bannet av anti-cheat, går du inn på en secure server, så har du en sjangse av å bli bannet av anti cheat om du eventuelt skulle jokse. Det vil altså IKKE si at det ikke fins cheat som lar seg bruke på secure servere.

--

Av de mange årene jeg har spillt CS, så desverre har jeg møtt på utallige mange cheatere :ermm: . Det er mange som spiller CS, og da er det helt naturlig at blandt dem tusenvis som spiller så er det en del joksere. Jeg tror noe av grunnen til dette er at mange synes CS er blitt dårligere med årene, og dermed mister respekten som en gang lå i CS før. VALVE viser seg til og så si drite i anticheat-utviklingen så når så mange cheater, så forsvinner en del av frykten for å bli tatt for cheat, ergo bistanden av cheatere øker. Dette er \ var noe helt uunngåelig, om ikke VALVE tar til vett og gjør noe med det. Endret av robbery
Lenke til kommentar
Først og fremst vil jeg si til XoRc at der fins cheat som kommer seg lett igjennom secure servere. Det som er poenget med insecure og secure servere, er at secure = anti-cheat, insecure = ikke anti-cheat. Ergo, går du inn på en insecure server så har du en 0% sjangse av å bli bannet av anti-cheat, går du inn på en secure server, så har du en sjangse av å bli bannet av anti cheat om du eventuelt skulle jokse. Det vil altså IKKE si at det ikke fins cheat som lar seg bruke på secure servere.

Og hvilken del av det jeg skrev stemmer da ikke? Når admins på servere velger å kjøre serverene sine insecure, så kan de ikke akkurat bry seg så fryktelig mye. Med andre ord, de gir i grunn folk lov til å cheate.

Og jeg er fullstendig klar over at VAC ikke banner alt av cheats. Det vil være mer eller mindre umulig å få til da det hele tiden kommer en eller annen ny versjon av de forskjellige cheatene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...