Moonshine Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 http://www.albinoblacksheep.com/flash/plugs.php Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hehe, den er morsom ja. Den er desverre postet fra før på forumet, og det kommer nok som vanlig til å bli kommentert. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Morsom Gjør jo ikke så mye om den er tatt opp på forumet før, fordi jeg har ikke sett den før, og det er sikkert mange andre som heller ikke har sett den før Og jeg personlig hadde aldri i verden tenkt på å søke etter "butt-plug" for å finne den forige posten! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Enig, derfor er det så unødvendig at noen skal gjøre et stort nummer ut av at en ting er blitt postet før. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Men bra var den faen meg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Alt det folk kommer på! Hvordan kommer man på å ringe inn til et bilfirma(?) å spør etter Butt-plug? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå