Prosessoren Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har Chess med netcom dekning. Fått ny tlf, men klarer ikke å få knfigurert oppsettet til MMSog GPRS. Har prøvd på www.sonyericsson.com sin support, hvor man får det tilsendt,men dette funker ikke, og de kommer bare en feilmelding ved sending av mms eller Gprs Wap oppkobling. Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned/bestlit MMS/GPRS oppsett til Chess med Netcom dekning ? Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Funker fortsatt ikke, får bare en mld om at jeg kan lese den mottatte mms'en på netcom sine sider. Er jo ikke det jeg vil. Eller har jeg gjort noe feil ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Funker fortsatt ikke, får bare en mld om at jeg kan lese den mottatte mms'en på netcom sine sider. Er jo ikke det jeg vil. Eller har jeg gjort noe feil ? Om du bare får en melding, så har du ikke aktivert mms i ditt abonement. Dette gjør du på chess sine nettsider. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Funker fortsatt ikke, får bare en mld om at jeg kan lese den mottatte mms'en på netcom sine sider. Er jo ikke det jeg vil. Eller har jeg gjort noe feil ? Last ned telenors oppsett.... funker som bare det på min telefon. Har Chess King Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå