Mellet Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Nå har jeg mekka sammen en side: trigger Så har jeg laget ett tilbakemeldings skjema: HTML KODE:<form name="skjema" method="POST" action="http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]"> <p>Her kan du sende en melding til oss.<br> Ris/ros, bugs.. Alt du har lyst...!<br> <input type="hidden" name="subject" value="Tilbakemelding"><br> Navn:<input name="Navn" type="text" id="Navn" size="30"><br> E-post:<input name="E-post" id="E-post" size="30"><br> Emne:<input name="Emne" id="Emne" size="30"><br><br> Melding:<br><textarea name="Melding" cols="50" rows="8" id="Melding"></textarea></p> <p><input type="submit" value="Send inn din tilbakemelding!"> </form> Da blir Tilbakemeldingen sendt til mailen: [email protected]. Og Emnet på Mail'en bli Tilbakemelding på alle mail'ene. Men jeg vill gjerne ha det slik: Der hvor man skriver inn Emne:<input name="Emne" id="Emne" size="30"><br><br> Det som skrives der skal bli Emnet på mail'en.. Noen som vet hvordan dette gjøres?.. Takk på forhond:) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Nå har jeg mekka sammen en side: trigger Du har mekka sammen en side. Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå