eilert Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Pleier å la Studio8/9 lage filmene ferdig til DVD. dette har ikke vært problem før. Nå blir filmene hakkete og stygge. Jeg har forsøkt å lage mpeg2 film til hardisk og der ser de helt fine ut. Hva kan feilen være? Går det an å lage DVD av mpeg2 og hvordan går jeg i tilfelle fram. Kan i tilfelle NERO fikse dette?? HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP! Jan-Eilert Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sikker på du ikke har vært inne og satt opp egendefinerte innstillinger på f.eks. oppløsning og slikt? Lenke til kommentar
Goscinny2 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du kan jo prøve å sette det på "brenn bare dvd-materiale"- eller noe sånt... Og så brenne det med Nero etterpå. PS! Bare husk å slette filene etterpå, de tar plass etterhvert... Lenke til kommentar
eilert Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Takker for hjelpen så langt, men kommer fortsatt ingen vei :-( Output format står på DVD. Video quality står på automatic. Det er krysset av for filter video. Er det noe mer jeg bør sjekke under "settings" da? Jeg har også prøvd å velge "create only disc content", og så brenne det i Nero, men jeg får det ikke til. Hvordan lager jeg DVD eller SVCD av en mpeg2 fil uten å bruke de automatiske funksjonene i Pinnacle studio 8 eller 9 Jan-Eilert Lenke til kommentar
Large Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Takker for hjelpen så langt, men kommer fortsatt ingen vei :-( Output format står på DVD. Video quality står på automatic. Det er krysset av for filter video. Er det noe mer jeg bør sjekke under "settings" da? Jeg har også prøvd å velge "create only disc content", og så brenne det i Nero, men jeg får det ikke til. Hvordan lager jeg DVD eller SVCD av en mpeg2 fil uten å bruke de automatiske funksjonene i Pinnacle studio 8 eller 9 Jan-Eilert ikke sikkert at d hjelper men: jeg har ikke merket av filter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå