RayBay Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Hei hei.. Nårjeg skal starte Need for Speed Underground bruker det veldig lang tid på å starte, og når jeg endelig er komt inn i spillet, er grafikken helt ødelagt. Noen som hvet hvordan jeg kan fixe det? Funket helt fint før, men plutselig så funket det ikke mer Har testet å patche det, men det hjalp ikke. Spec: AMD Athlon XP 3000++ ASUS A7N8X-E Deluxe ATI Radeon 9600XT Twinmos pc3200 512 MB DDR Screenshot: Endret 26. juli 2004 av RayBay Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 husker jeg hadde samme problemer en gang,justerte oppløsingen og detaljene på low.da forsvann masse tekster i menyen. sett oppløsingen til 1024x768 og detaljene opp i spillet.du får prøve deg fram her og se over alle justering på grafikken. ps:se også over innstillingen på grafikkortet ditt (ytelse/kvalitet)se at det står på høy kvalitet. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Hadde innstilligenee på grafikkkortet på høy ytelse, men når jeg stilte de til høy kvalitet så funket det Takker og bukker for hjelpen :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå