Gå til innhold

Koble digital kameraet til mp3'spillern

Anbefalte innlegg

Hørte det var noen mp3-spillere som hadde muligheten til å koble digital-kameraene opp til seg, så man kunne flytte over bildene til minnet på mp3spillern. dette er jo ganske genialt! hvilke spillere har denne muligheten? har det noe å si hvilket kamera det er? har noen irivere det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg tror iRivers nye H300 serie er den eneste som har denne funksjonen (foreløpig).

Merk at det er kun kameraer som ikke trenger drivere som kan kobles direkte på iRiveren. Altså såkalte Mass-Storage enheter. Canon har visst noen kameraer som ikke funker direkte. Mitt Minolta Dimage A1 funket helt utmerket på min H320.

Men det er ikke noe stort problem at kameraet ikke er en Mass-Storage enhet, det er bare å kjøpe seg en liten kortleser, så er det problemet løst.

Overføringshastigheten fra kamera til iRiver er begrenset til USB1.1 (ca. 11 mbit), men det er til å leve med. De fleste minnekort er ikke så mye raskere uansett. Merk at USB1.1 begrensningen gjelder alle enheter du vil koble til iRiveren.

Jeg fikk H320'en i dag, så det er enda en del å lære, men foreløpig er den helt super. Utrolig flott skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...