Feanor Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei tenker på å kjøpe nytt, BILLIG kabinett med 300 W PSU. Det billigste jeg har funnet hittil er ashima wty 400. Er det noen som har erfaringer med detet kabinettet? Hvordan er de tekniske løsningene ( dør, vifter festing av drev...) Er det god plass?? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 12:37, Feanor skrev:Hei tenker på å kjøpe nytt, BILLIG kabinett med 300 W PSU. Det billigste jeg har funnet hittil er ashima wty 400. Er det noen som har erfaringer med detet kabinettet?Hvordan er de tekniske løsningene ( dør, vifter festing av drev...)Er det god plass?? Har bygd noen pc'er med det, og det er et helt greit kabinett. Ikke det beste når det gjelder vifteløsninger, men det kan man jo alltids fikse på :smile: Den har derimot mulighet for å ta ut bunnplaten til hovedkortet. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 eg har den gamle utgaven av det osm heiter 300, heilt grit karbinet har nok plass inn det, men ikkje meir enn det bør vere eit lite problem er at deksele på mit går ikkje heilt i på, det henger ihopa og det skranger ikkje for mykje berre eg skrur ei skrue eller fliere god til det er vel og merke eit billig karbinet, viss du må absulot ha maxi-tower og har lite peng så kjøp det, eg vil anbefal deg å legge meir penger i eit maxi tower ca 1000,- Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 har wt-y 600 som er konge. kjøpte det på http://www.pm-data.no for 655 så henta jeg det i haugesund. Plass til c cdrommer og greier. kjøpte lakk i dag og plexi har jeg fra før. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 takk takk. Dette høres bra ut.. Satser bare på at Komplett har kabinettet i butikken.. Tenker også på å kjøpe en taisol cgk760, og tre enermax 80x80 vifter. To som kabinettvifter og en av dem på taisolen. (så en enkel mod, der finnene på ribba bare var bøyd litt ut slik at 80*80 passet..) Høres det fornuftig ut eller? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 høres veldig greit ut. men jeg ville personlig valgt papst vifter i stedet. mer behagelig lyd på de Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Jeg har tenkt åkjøpe versjonen med variabel motstand..... Da er det vel mulig å komme ned på et akseptabelt lydnivå...?? (Med behagelig, mener du lydnivået, eller at det er en bedre lyd.... ) Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg har det Ashima kabinettet samt Taisol, med enermax vifte! Har også Enermax i psu samt en i kabinettet!! Det eneste problemet er at nå synes jeg HD'en bråker mye (Hørte den ikke før!!) HD min er en WD caviar 40gb Jeg er superfornøyd med det!! Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 hmmm. Vurderer nå å spytte inn 250 kr ekstra åog kjøpe ukens tilbud på Komplett.. Noen som har erfaringer med Aopen hq8?? Greit kabinett?? er det verdt de 250 ekstra i forhold til ashimakabinettet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå