Gå til innhold

Kjøpe 6610i m. Netcom hos Siba?

Anbefalte innlegg

Vurderer for første gang å kjøpe en 1-krones telefon da forsikringspengene jeg fikk for min Nokia 6100 uansett ikke er nok til en skikkelig kameratelefon. Venter på 6230i eller lignende og har nå nesten bestemt meg for en 6610i i mellomtiden. Gidder ikke gi 2000 kr. for en sånn nå. Da betaler jeg heller 1500 kr. for å fri meg fra avtalen senere...

Har Chess Kontant og er drittlei å fylle på den allerede! Savner dessuten skikkelig kundeservice, mulighet for å få nytt SIM-kort på flekken, ordentlige web-sider etc. Har hatt Chess siden de så dagens lys, men det er mye mer å spare på å ringe litt mindre. Jeg sender dessuten endel SMS, og med 2000 stk. for 200 kr/mnd hos NetCom kommer det til å koste meg 30-40 øre pr. SMS. I tillegg ringer jeg billigere med ActiveTalk enn Chess Kontant eller Move.

Noen synspunkter på dette?

Så til det virkelige spørsmålet mitt: Jeg har som sagt Chess idag og vil selvfølgelig portere nummeret. Når får jeg da telefonen fra Siba, om jeg bestiller den på nettet, og når kan jeg evt. ta den i bruk? Porteringen tar vel fort en måned... Sender de selve telefonen med en gang, og har den operatørlås?

Hvis ikke - kanskje jeg stikker inn og kjøper den over disk allerede i morgen. Har lånt en Nokia 3210 i en uke nå, og er LITT lei... (Selv om den nok var en fantastisk telefon i sin tid, og fortsatt er digg å skrive SMS med!)

Endret av jolly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...