theDurkan Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har en lite brukte SNES liggende, med en kontroll og Super mario allstar, med alle kabler med. Hvor mye kan man få for den? Eller kommer den til å bli samleobjekt om ti år? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hadde du hatt med noen flere kule spill ville jeg kanskje gitt en 300-lapp for dem. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hadde du hatt med noen flere kule spill ville jeg kanskje gitt en 300-lapp for dem. det finnes ikke 300 lapper Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tror nok du kan få opp mot 500 på qxl.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hvis du har to stikker, super probotector, doble-dragon, mario all-star eller street fighter byr jeg 500 glatt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ikkje selg den! Gamle konsoller er kjempe! Den er verdt meir enn du kan få solgt den får. Prøv heller å få tak i fleire spel og gi den bort til jul Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ikkje selg den! Gamle konsoller er kjempe! Den er verdt meir enn du kan få solgt den får. Prøv heller å få tak i fleire spel og gi den bort til jul ne he e ei .............. ikke gi den bort behold den om bare et par år kommer du til og dra den framm igjen og spelle som bare d Snes Eier max jeg har hatt elle konsoller siden snes og mangler bare nes noen som vill selle byr masse :S eller noe send PM Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Må støtte de to siste innleggene her... Solgte en NES og en Sega 16bit med masse spill og kontrollere for noen lusne hundrelapper, noen år tilbake... Og jeg hater meg selv for det! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Må støtte de to siste innleggene her...Solgte en NES og en Sega 16bit med masse spill og kontrollere for noen lusne hundrelapper, noen år tilbake... Og jeg hater meg selv for det! jeg prøvde og selle SNES en min men fikk ikke solgt den for noen år tilbake når N64 var ny ... sinsykt glad for at jeg ikke fikk solgt den ass... speller masse på den nå Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ikke selg den!! Du får ingenting for den uansett. Jeg har fortsatt min gode, gamle N64, og vil aldri kvitte meg med den Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvis du har to stikker, super probotector, doble-dragon, mario all-star eller street fighter byr jeg 500 glatt... Hmm... Jeg har en SNES med to kontroller og Mario All-Stars og Super Probotector + en haug andre spill. *Vurderer* Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ingen grunn til å selge hvis man ikke er i EKSTREM pengenød... Men ikke regn med at den stiger i pris... da må du vente i noen ti-år ivertfall Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 selv ville jeg ikke solgt den, du får ikke nok for den til at det skal være verdt det, men jeg vil gjerne kjøpe den Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeje ,jeg har nes på xboxen jeg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Ingen grunn til å selge hvis man ikke er i EKSTREM pengenød...Men ikke regn med at den stiger i pris... da må du vente i noen ti-år ivertfall det er kanskje litt mye.... den stiger ekstremt i pris nå, pga nå er retro spilla populære igjen. vent mellom tre og fem år, så får du MYE for den EDIT: skrivefeil Endret 8. august 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hvis du har to stikker, super probotector, doble-dragon, mario all-star eller street fighter byr jeg 500 glatt... Hmm... Jeg har en SNES med to kontroller og Mario All-Stars og Super Probotector + en haug andre spill. *Vurderer* hå hå hå... *sikle* kjøper d lett... solgte min, dagen etter jeg hadde solgt den ville jeg spille probotector Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jeg ahr en NES med supermario spill.. liker enda å spille på den Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er ingen som har en NES til salgs da? Husker mine første timer med Super Mario Brothers der gitt.... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er ingen som har en NES til salgs da? Husker mine første timer med Super Mario Brothers der gitt.... jeg har 7-8 stykker, funnet på gjennvinningsstasjon, skal se om jeg gidder å prøve å selge dem eller bare gjøre noe sprøtt ut av det Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hvis du har to stikker, super probotector, doble-dragon, mario all-star eller street fighter byr jeg 500 glatt... Double Dragon finner det forhåpentligvis i kjellern en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå