Gå til innhold

Hvor mye kan man få for en lite brukt SNES?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikkje selg den! Gamle konsoller er kjempe! Den er verdt meir enn du kan få solgt den får. Prøv heller å få tak i fleire spel og gi den bort til jul :p

ne he e ei ..............

ikke gi den bort behold den om bare et par år kommer du til og dra den framm igjen og spelle som bare d :D

Snes Eier max jeg har hatt elle konsoller siden snes og mangler bare nes noen som vill selle byr masse :S eller noe send PM

Lenke til kommentar
Må støtte de to siste innleggene her...

Solgte en NES og en Sega 16bit med masse spill og kontrollere for noen lusne hundrelapper, noen år tilbake... Og jeg hater meg selv for det!

jeg prøvde og selle SNES en min men fikk ikke solgt den for noen år tilbake når N64 var ny ...

sinsykt glad for at jeg ikke fikk solgt den ass...

speller masse på den nå :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen grunn til å selge hvis man ikke er i EKSTREM pengenød...

Men ikke regn med at den stiger i pris... da må du vente i noen ti-år ivertfall

det er kanskje litt mye.... den stiger ekstremt i pris nå, pga nå er retro spilla populære igjen. vent mellom tre og fem år, så får du MYE for den

EDIT: skrivefeil :blush:

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
hvis du har to stikker, super probotector, doble-dragon, mario all-star eller street fighter byr jeg 500 glatt...  :love:

Hmm... Jeg har en SNES med to kontroller og Mario All-Stars og Super Probotector + en haug andre spill. *Vurderer*

hå hå hå... *sikle* kjøper d lett... solgte min, dagen etter jeg hadde solgt den ville jeg spille probotector :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...