DaChronix Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hepp! lurer bare på en liten sak her: om man går ifra adsl -> sdsl uten å bytte isp, vil man da merke noen stor forskjell i ping (spillmessig såklart ) ? /daC! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det optimale skal visst være SDSL har jeg hørt, og det skal visst være en forskjell på 10-15 i ping avhengig av hvilket spill og hvilken server du spiller på. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Dette har jeg egentlig ikke peiling på, men hvis du vil ha liten ping så skal Catch.no være ganske bra! Endret 25. juli 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Dette har jeg egentlig ikke peiling på, men hvis du vil ha liten ping så skal Catch.no være ganske bra! jepp, vet og har bestilt catch, men linja er ikke oppe enda takker for responsen begge to /daC! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 største forskjellen mellom aDSL og sDSL vil du merke ved nedlastninger av filer og slikt, ved aDSL så erre slikt at hvist en fil krever "bekreftelse" for modtak av data, da vil hastigheten være ELENDIG. mens dette legger en ikke merke til ved sDSL Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 største forskjellen mellom aDSL og sDSL vil du merke ved nedlastninger av filer og slikt, ved aDSL så erre slikt at hvist en fil krever "bekreftelse" for modtak av data, da vil hastigheten være ELENDIG. mens dette legger en ikke merke til ved sDSL ikke hvis, NÅR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå