Gå til innhold

Hvordan slette/fjerne alt på en harddisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management.

Høyreklikk på disken du skal slette, og velg Format eller Delete Partition.

Hvis du velger delete partition må du etterpå partisjonere den igjen.. velg å formatere den du.. da slettes alt på disken.. Og du kan bruke den som lagringsdisk...

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke nok å gjøre det hvis du skal fjerne tidligere data ordentlig, og da mener jeg virkelig ordentlig. Det finnes programmer som du kan kjøre via en boot-cd som 0-formaterer hele driven din, og gjør på denne måten at det er umulig å frembringe dataene. Men hvis du bare skal fjerne data vanlig er en clean-format greit nok.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke nok å gjøre det hvis du skal fjerne tidligere data ordentlig, og da mener jeg virkelig ordentlig. Det finnes programmer som du kan kjøre via en boot-cd som 0-formaterer hele driven din, og gjør på denne måten at det er umulig å frembringe dataene. Men hvis du bare skal fjerne data vanlig er en clean-format greit nok.

Det går da ganske tydelig frem av det trådstarter skriver at han bare skal slette innholdet og bruke disken på nytt i en annen maskin.

Lenke til kommentar

Det går da ganske tydelig frem av det trådstarter skriver at han bare skal slette innholdet og bruke disken på nytt i en annen maskin.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...