JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 di første kjøpte jeg fot 3 måner siden å så kjøpte jeg for 1 måne siden sorry for at jeg slengte dritt i til deg men jeg kan ikke fatte dere sier det eneste jeg gjør er å slenge dritt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 OK, kjøpte mine for et halvt års tid sidan, det kan hende at sunbeam har utbedra problemet. Kanskje ikkje akkurat drittslengging, men det har komme ein del useriøse innslag av og til. Uansett, prøv å hold ein sakleg tone, og ikkje skriv feil med vilje. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 eg og har har det problemet med at katoden detter ut av røret... jeg har også opplevd å få støt av ledningene til katoden! da jeg skulle sette i katoden i invereren igjen og det var strøm i den.. da kjente jeg en svi lukt og eg sved meg i fingeren jeg stappet kontakten i inverteren med.. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hehe skrive riktig ee. jeg har 2 i norsk ikke bra akkurat skriver så bra jeg kan Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ooh... har fått støt av de jeg også =) ikke bra det der... svei neglen min på tommelen =) vondt var det også =) Ikke ta det så tungt jassfatt.. Smil trall og vær glad PARTY ON! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 eg og har har det problemet med at katoden detter ut av røret... jeg har også opplevd å få støt av ledningene til katoden! da jeg skulle sette i katoden i invereren igjen og det var strøm i den.. da kjente jeg en svi lukt og eg sved meg i fingeren jeg stappet kontakten i inverteren med.. jeg jore det også en gang da tok den stygge lyse blåe boksen kveld . måtte kjøpe meg en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå