Gå til innhold

Hvor lange ledninger er det på Sunbeam kald katode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og skjøter du selv kan du ødelegge katodene om du ikke gjør en god jobb, og bruker riktige ledninger (som de fleste ikke gjør).

Bommet en gang, men fant noen ledninger etterpå som var gode nok. Nå har ikke jeg prøvd de skjøtekablene, men med tanke på at risken er at du ødelegger katodene pluss inverter, så er det en liten pris å betale..

Lenke til kommentar
Satrucci er du skutt i tryne katodene lyser like bra !!

du må ha en dåli strømforsjyning!!

[OffTopic]

Unnskyld meg... Men hvem er skutt i tryne her??? Det eneste jeg har sett fra postene diner er særdeles dårlig norsk gramatikk og ordbruk. og bare drittslenging.

[/OffTopic]

Lenke til kommentar
Satrucci er du skutt i tryne katodene lyser like bra !!

du må ha en dåli strømforsjyning!!

Javel?

Er eg skutt i trynet fordi kablane sunbeam lagar er av dårleg kvalitet?

Dessuten er det ikkje berre eg som har hatt problem med dei, men eit titalls andre brukarar her på forumet òg, så eg trur heller det er et spørsmål om kor vidt sunbeam klarer å lage skikkelige produkt enn om vi som har hatt problem med dei er "skutt". Om sunbeam har begynt å lage skikkelige kablar no veit eg ikkje, eg delte berre mine erfaringar med produktet.

Strømforsyninga mi skal eg nesten tørre å vedde på er sterkare enn di, og uansett så har denne saka ingenting med kor god eller dårleg strømforsyninga er, då katodene mine lyser fullt uten skjøtekabel og trekker minimalt med strøm. Et par katoder klarer du fint å drive med kva som helst slags PSU.

EOD

Ta deg sammen, gutt, tenk før du poster og kom gjerne med ein liten grunn for påstandane dine. Drittslenging (som er det meste du har bidratt med her) er lite velkomment her på forumet, det får du ta ein annan plass.

Har ein liten gave til deg her, forresten, bruk den flittig: ,,,,,,......

Lenke til kommentar
eee. rart alle mine funker da !

eller kansje jeg har flax ??

hmm... tror ikke du har flax, men det finnes mange feilprodukter der ute.

Jeg hadde selv problemer med katodene fra sunbeam, de løsnet, og røret inni falt ut, så når jeg kjøper nye limer jeg de fast..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...