PC Gamer Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har skaffet meg en socket AMD 754 CPU 3000+, men har problemer med varmen, den ligger på 74grader og når jeg spiller går den opp til 85grader. Er overbevist om at det er CPU'en som blir overopphetet, fordi når jeg tar CPU test i 3D Mark 2003 kommer det artifacts og maskina tar reboot. Kan det vere en instilling i BIOS som er feil, eller er det noe annet jeg kan prøve?? Hovedkortet er et MSI K8N NEO Platinum Edition Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hovedkortet er et MSI K8N NEO Platinum Edition Derfor.. Lenke til kommentar
PC Builder Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har samme problemet med mit, CPU blir for varm!! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Oppdater BIOS. At det hovedkortet der sammen med NewCastle-typen av AMD64-prosessorene viser for høye temperaturer er et kjent problem. BIOS-oppdatering fikser det. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 har du termisk pasta på cpu/kjøleren....? ok er du sikker på at kjøleren er helt flat under og får kikkelig kontakt med cpuen og at den er skikkelig festet ...? mvh Dan Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Har termisk pasta på kjøleren ja, og er sikker på at kjøleren får kontakt, og at den sitter riktig, har testet med to kjølere og det blir like varmt med begge to.... Kunne prøvd å oppdatere BIOS, men maskina er så varm at den krasher før jeg kommer inn i Windows.. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg harMsi k8n neo FSR.. har ikkenoenproblemer med tempenmå dette kortet.. ikke som jeg vet av i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå