Gå til innhold

Hva gjør dere med bildene

Anbefalte innlegg

ifølge VG er det 120 mill. bilder på norske PC'en, mesteparten av dem kommer aldri ut over "skjermstadiet"

Hva gjør dere med bildene deres? Legger dere dem ut på internet? lager fotoalbum hjemme? Viser til kjente osv?

For min del: Sorteres inn i kategorier i photoshop album og forblir der for det meste, settes evt sammen til panorama og feriebilder og familie bilder printes ut.

Ellers går jeg med tanker om å printe ut mange bilder og lage "temavegger" med mange av bildene jeg har tatt men jeg synes at jeg aldri får tid til det og heller bruker tiden på teite innlegg slik som dette.

Går også med planer om å lage en bildeside så hvis det er noen som har laget en personlig bildeside og vil dele den med oss hadde det vært fint om dere kunne legge igjen adressen til den for inspirasjon.

Hilsen Stefan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg legger bildene ut på nett. Det er nå 5500 bilder i albumet. - Men 1000+ er

ikke mine, men enten familie eller venners.

Jeg har printa ut bilder en gang. Var ganske morro. Men siden jeg sitter på

pcen hele dagen er det ikke noe vits i å printe dem ut uansett... :(

:p - Menmen, sånn ellers så synes jeg det ikke er så fælt å ha bildene på pcen.

Redigert: Når jeg sier "printa" så mener jeg at jeg fikk en fotolab til å gjøre

det... 30stk bilder, sendte dem rundtomkring fra England via post. :)

Redigert2: Billedsia mi er http://bilder.velmont.net - om enn ikke særlig

innovativ og interessant.

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Shit det var en svær side....synd at du ikke har samme menystyring i alle albumene men ellers MEGET oversiktlig...

Er det også andre folk som finner fram til siden eller er det hovedsakelig bare folk i forumet og venner som er der?

Lenke til kommentar

Har ikke tatt så alverdens med bilder, men jeg venta til jeg hadde

en samling på 50+ som jeg var fornøyd med, og fikk fotolab

til å skrive ut.

Når jeg har 50+ nye bilder som jeg er fornøyd med (sier ikke

50+ bilder, kan være 600 for den slags skyld) så kommer

jeg til å gjøre det samme igjen.

Føler ikke helt det er det samme å ha de på dataen, den er mer

et stort mellom lager.

Lenke til kommentar

Jeg gjør som Fjatle her, når jeg har fått ett vist antall fine bilder så leverer jeg den inn til en fotolob for å få de på papir.

Synes nesten man må ha de på papir, det er så tungvindt å dra hele familien inn på datarommet når man skal vise bildene fra siste ferie. TV'en er heller ikke noe alternativ. Nei papir er nok best, synes jeg.

Jeg er ikke flink til å slette bilder (jeg mener da dårlige og halvdårlige bilder) så det blir liggende noen tusen på harddisken, som igjen brennes ut på dvdplater for backup. Vil vel være katastrofe hvis harddisken kræsjer og 10-20.000 bilder fra livet forsvinner i dragsuget. :cry:

Endret av stoners
Lenke til kommentar

Takke oss til Gallery :) Bare genialt. Kjører to disker i speiling på serveren. Laster opp bildene slik at folk kan se på dem, samt at jeg har backup. Selvsagt kjører jeg backup av serveren ved gjevne mellomrom. Kan ikke stole alt for mye på to disker.

www.duudee.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...