titus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Har aldri vært plaget av spam tidligere, men de siste dagene - etter at jeg registrerte en annonse på hardware.no - så renner det inn. Har andre erfart det samme? Er det en sammenheng? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Har ikke lagt merke til noe. hw.no har jo ekstremt lite reklame.. Lenke til kommentar
titus Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Jeg tror ikke hw.no på noen måte står for spam, selvsagt ikke. Men jeg har hørt om roboter som søker gjennom nettet og plukker opp epostadresser. Og hw.no kan være et sted som slike roboter sjekker. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: titus skrev (2002-04-25 12:17):Jeg tror ikke hw.no på noen måte står for spam, selvsagt ikke. Men jeg har hørt om roboter som søker gjennom nettet og plukker opp epostadresser. Og hw.no kan være et sted som slike roboter sjekker. Hvis du er redd for spam (som er ufattelig irriterende) så kan du velge å ta vekk e-posten din slik at den ikke er synlig. Evt kan du skrive den inn under "hjemmeside" med noe a la : navn (at) adresse.no F.eks. ville min e-post blitt peroivind (at) hardware.no de fleste skjønner det og da slipper en det meste av automatike søkemotorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå