Prizefighter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) NETSHOP AMD Athlon 64 3400+ 2.4GHz BOXED Gigabyte K8NSNXP nForce3 250 OCZ 1024MB E.B. Dual Channel Platinum POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail Chieftec Matrix serie m/dør Sølv # 1. Western Digital Raptor 74GB S-ATA # 2. Seagate 200GB S-ATA 7200RPM Totalt 16090,- Du får kutte ned selv, synes dette var et helt knall oppsett. EDIT: det du kan kutte på er mindre harddisk, litt mindre sterkere PSU, CPU. Endret 28. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 flott oppsett det der, men jeg fant hverken cpu eller kabinett i pc byggeren....kan jeg sende mail til dem og bare be dem bygge en pc med delene jeg ber om? psu hadde vært kjekt å..... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) 360w? Tror han må kjøpe en annen PSU, og kanskje et litt mer kvalitetsstemplet kabinett? 360 watt'n til Chieftec vil holde i lange baner.. og du kan ikke sitte der å si at Chieftec ikke leverer kvalitetskabinett... det blir bare dumt å høre på.. Jeg ser ikke poenget med å velge et dyrt kabinett og en dyr strømforsyning hver for seg istedet for å velge et solid Chieftec kabinett med helt fin strømforsyning på 360W som holder godt til en tredjedel av prisen..... Man går da for all del for bedre merkbar ytelse, enn en 480W strømforsyning (som han på langt nær trenger) og et litt mer "eksklusivt kabinett"... Da har jeg sagt min mening.. og jeg vil tror jeg har trådstarter med meg på det... Endret 27. juli 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 360w? Tror han må kjøpe en annen PSU, og kanskje et litt mer kvalitetsstemplet kabinett? 360 watt'n til Chieftec vil holde i lange baner.. og du kan ikke sitte der å si at Chieftec ikke leverer kvalitetskabinett... det blir bare dumt å høre på.. Jeg ser ikke poenget med å velge et dyrt kabinett og en dyr strømforsyning hver for seg istedet for å velge et solid Chieftec kabinett med helt fin strømforsyning på 360W som holder godt til en tredjedel av prisen..... Man går da for all del for bedre merkbar ytelse, enn en 480W strømforsyning (som han på langt nær trenger) og et litt mer "eksklusivt kabinett"... Da har jeg sagt min mening.. og jeg vil tror jeg har trådstarter med meg på det... hell yeah! tror nok en 360 holder til mitt bruk. eneste er kombinasjonen 1024 mb ram(gidder ikke den diskusjonen igjen) og et 6800 ultra.....men det holder sikkert fett. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Husk og ta med frakt i prisen Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 mhm....tror det er med på netshop. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 360w? Tror han må kjøpe en annen PSU, og kanskje et litt mer kvalitetsstemplet kabinett? 360 watt'n til Chieftec vil holde i lange baner.. og du kan ikke sitte der å si at Chieftec ikke leverer kvalitetskabinett... det blir bare dumt å høre på.. Jeg ser ikke poenget med å velge et dyrt kabinett og en dyr strømforsyning hver for seg istedet for å velge et solid Chieftec kabinett med helt fin strømforsyning på 360W som holder godt til en tredjedel av prisen..... Man går da for all del for bedre merkbar ytelse, enn en 480W strømforsyning (som han på langt nær trenger) og et litt mer "eksklusivt kabinett"... Da har jeg sagt min mening.. og jeg vil tror jeg har trådstarter med meg på det... Til det oppsettet jeg har såtte opp ville jeg valgt mer enn 360w. Dessuten var ikke Lian Li'et SÅ mye dyrere enn Chieftech'en. Når han først skal ut med 16 laken kan han vel ha litt ekslusivt kabinett mener nå jeg. Det er hans valg, jeg bare tipser han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Til det oppsettet jeg har såtte opp ville jeg valgt mer enn 360w. Dessuten var ikke Lian Li'et SÅ mye dyrere enn Chieftech'en. Når han først skal ut med 16 laken kan han vel ha litt ekslusivt kabinett mener nå jeg. Det er hans valg, jeg bare tipser han. Poenget er at du sier at Chieftec ikke er kvalitetstemplet (nok) og det er bare idiotisk. Chieftec lager supre kabinetter og 360 W holder! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 er ikke sikkert jeg skal ut med 16 "laken" da....helst mindre... neon sier at 754 er veien å gå, men s andre sier at 754 er helt på vei ut...WTF!?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 er ikke sikkert jeg skal ut med 16 "laken" da....helst mindre... neon sier at 754 er veien å gå, men s andre sier at 754 er helt på vei ut...WTF!?!?! 754 er veien å gå, spør du meg. Ikke for alle, men for deg. Du skal ha en gaming pc og da holder S 754 langt og lengre enn langt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 wh1te.. var egentlig en liten spøk i alt og det hele. Men, ja.. Chieftech holder, men ville hatt litt mer en 360w. Er også enig i at 754 holder nå en lang stund, blir ikke byttet noe hk der før ting begynner å stabilisere seg litt. PCIe begynner og komme og sånn så... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Dessuten var ikke Lian Li'et SÅ mye dyrere enn Chieftech'en. jo.. LianLi kabinettet med Strømforsyningen (som du valgte) er ca. 3 ganger så dyrt som Chieftec kabinettet med strømforsyningen (som jeg valgte)... Poenget er at Chieftec leveres med strømforsyning.. Det gjør ikke LianLi og dermed blir det mye dyrere... og man må da trekke på andre områder.. Endret 27. juli 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg synes han må skreddersy maskinen selv, synes jeg laga en rimelig god maskin. Bare fordi jeg er glad i Lian Li MEN, jeg tror IKKE at 360w holder i LANGE baner. Så det så... edit Endret 27. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ja.. du gjorde det... veldig fin maskin.. men jeg må også påpeke at du sprengte budsjettet totalt.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Vel jeg gikk kanskje litt over grensen men jeg sa han måtte kutte selv på ting.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) vil heller bruke mer cash på skjermkort, ram og hd enn et jævla dyrt kabinett, uten strømforsyning! setter opp noe nå....drar på ferie etterpå... edit: er ganske vanskelig å få det under 15000, uansett hvilke socket man velger...noen andre som greier det? Endret 28. juli 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har du egentlig prøvd og redigere selv på f.eks oppsettet mitt? Du kan dømme det selv nå, synes det ser helt knall ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå