monkey island Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er vel ikke så mange som har snakket positivt om LSD i denne posten Men hørt en del godsnakk om LCD. Begyner å tvile hva jeg skal ha selv jeg.... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Folk som kjøper LCD fordi det er det nyeste, peneste, kuleste, mest trendy, fortjener straffearbeidsleir i Sibir i noen år. Grunner til å kjøpe LCD: -du har liten plass -du vil ha helt flat skjerm uansett -du liker at skjermen er lyssterk -lett å bære Grunner til ikke å kjøpe LCD: -koster skjorta for en brukbar -den ghoster i spill ( har prøvd LCD'r i mellomklassen, og de suger til spill) -fare for døde pixler I dag hadde jeg gått for en brukt, stor CRT på qxl eller noe. Der får du en knall 21" til 1500,- Lenke til kommentar
Grillbabe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ghoster for meg på 19" LCD men jeg venner meg liksom til det, også er det litt greit å bruke litt mindre tid på dataspill for min del. LCD er overlegent når man ikke-spiller. Stråler mindre. Bruker mindre strøm. Er rimelig. Blir et kult "TV" i fremtiden, CRT'er vil du alltid kaste etter utløpsdato... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Les den Store LCD Testen Del 1 LCD Lenke til kommentar
KTV Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) kjøp LCD du, du vil nok ikke angre hvis du kjøper en skjerm som er litt bra , har tenkt på det samme, å oppgradere min gode gaml IBM 17" skjer til noe flatt no . men det kommer ann på om du har råd da Endret 27. juli 2004 av KTV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå