Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med IE


Anbefalte innlegg

Kan ikkke åpne internett området adresse operasjonen ble avbrutt

 

hva skyldes denn e feilmeldingen?

 

I tilleg så kommer jeg ikke inn på microplex... får bare et lite glimt av forsiden får d blir blankt :dontgetit:

 

Kan noen skarpe hoder forklare meg hva som foregår? :hmm:

Endret av 2Rbj0rn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet kan være at det er en dårlig koda side man prøver å vise, noe som resulterer i at browseren krasjer. Hvis du først blir kjent med Opera, synes du fort synd på de som nekter å prøve...

 

paarsand : Har du vurdert å la være å uttrykke meningene dine, det synes jeg du skal vurdere... Opera er freeware!

Lenke til kommentar
Opera er freeware!

Uten å skulle påberope meg å være ekspert på Opera, så virker du enten må betale eller bruke en gratis Adware-versjon?

 

paarsand : Har du vurdert å la være å uttrykke meningene dine, det synes jeg du skal vurdere...

Forøvrig syns jeg du kan spare deg for kommentarer av den typen over. Man har lov til å si omtrent det man mener her...

Lenke til kommentar

Prøv å kjøre en virusscann, eventuelt kjøre en gang med adaware.

 

Dette er et tips som er offtopic, men jeg sverget engang til IE. Men etter et par minutter med opra, falt det veldig i smak. Prøv det ut. Det tar ikke lang tid å fjerne hvis du ikke blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Skal du ha ny browser, vil jeg absolutt anbefale at du prøver mozilla firefox (som du finner på sidene til mozilla).

Opera har jeg 0 erfaring med, så den vil jeg ikke si noe om :p

 

Ang. det problemet ditt: har du oppdatert exploreren din med alle de security fixene og alle andre fixes som exploreren "trenger"?

Lenke til kommentar
QUOTE (Clownic @ 26/07/2004 : 02:12)
QUOTE(Rookie_NO @ 26/07/2004 : 02:01)

aarsand : Har du vurdert å la være å uttrykke meningene dine, det synes jeg du skal vurdere...

 

Forøvrig syns jeg du kan spare deg for kommentarer av den typen over. Man har lov til å si omtrent det man mener her...

Hvorfor sier ikke du det samme til paarsand som faktisk begynte med det??

schmuck!

Endret av Bro2
Lenke til kommentar
nei veit ikke hva det kan skyldes, men du har ikke vurdert å gå over til opera/mozilla?

Amatørsvar.

Og ditt svar var dobbelt så givende? Han persenterte jo faktisk en løsning, i motsetning til deg....

 

Til trådstarter: Å bytte fra IE er ingen dum ide. Du vil da slippe de fleste slike uforståelige problemer. Kan være greit å ha IE da, dersom du liker netconnection.no for eksempel. De folka har laget en side som kun er kompatibel med IE. Selv så synes jeg det er grunn nok til å boikotte :nei:

Lenke til kommentar
QUOTE (Clownic @ 26/07/2004 : 02:12)
QUOTE(Rookie_NO @ 26/07/2004 : 02:01)

aarsand : Har du vurdert å la være å uttrykke meningene dine, det synes jeg du skal vurdere...

 

Forøvrig syns jeg du kan spare deg for kommentarer av den typen over. Man har lov til å si omtrent det man mener her...

Hvorfor sier ikke du det samme til paarsand som faktisk begynte med det??

schmuck!

Forskjellen er selvfølgelig at paarsand ikke ber noen slutte å "uttrykke meningene" sine generelt, men bare la være å komme med "bytt browser" som et universalsvar til alle spørsmål om nettlesere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...