Demantios Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hva er latecy, og hva er forskjellen på serverene med lav latecy og de med høy latecy? Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) veit ikke om jeg har forstått det helt riktig men etter sånn som jeg har hørt: Latency popelært kalt ping er hvor fort serveren svarer deg... dvs med lav latency vil du komme mindre på etterksudd på serveren og du oppdateres fortere, med høy latency vil det ta lenger tid mellom det serveren sender til deg og motsat noe som fører til lagg... skal ikke påstå noe helt sikkert så hadde vært fint hvis noen rettet meg hvis jeg tar feil Edit: veit ikke hvordan det skrives... Endret 25. juli 2004 av Beeee183 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Beste forklaringa på latency jeg har hørt Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Beste forklaringa på latency jeg har hørt Jepp, enig! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Beste forklaringa på latency jeg har hørt Jepp, enig! w0000t??? MY NICK!"# %#"#"¤"( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå