oivindi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) For de som trenger spill til K700i vil de aldri se seg tilbake hvis de tar en kikk på denne tråden: ### Link fjernes pga link som oppfordrer til ulovlig piracy ### Ubegripelig mange, gitt. Endret 27. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Jehro Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Wooow! Endret 26. juli 2004 av Jehro Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Ja, der var det mange.. ca 0 Bruke øynene, vet du. Hvis du ser på hver post finnes det en "attached file" med .jar-ending på filnavnet. Dette er spillet. Det finnes rundt 27 sider...ganger et visst antall innlegg per side...det blir noen spill til sammen. Alt er java. Så langt har jeg lastet ned rundt 240 spill. Sykt. Men, selvfølgelig, vil du ikke se godt etter så... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 du må jo være medlem.... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Helt sykt konge nice dette da Faen jeg skulle ønske jeg hadde k700 Skal kjøpe ny i morra da. Tror jeg blir å velge M65. Funker noen av disse spillene på den? EDIT: hmmm tviler egentlig sterkt på at denne posten er lovlig.... Endret 25. juli 2004 av OterOter Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Han derre rob t610 har virkelig gjort en god jobb på det forumet Stilig signatur han har også.... skal bare skaffe meg blåtann dongle/usb kabel så hiver jeg meg på spillene Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du vil ikke si hvilke av spillene som er å anbefale da? Er gankse mange der ser jeg Orker ikke laste ned og teste alle. Har du testet noe, eller vet du om noen av de som er bra? Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 du må jo være medlem.... Det tar ikke så veldig mange sekunder å registrere seg på mobile9. Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har testet mange, og det er mye dårlig. Men, noen er små perler! Jeg anbefaler: Ancient Empires Atomic Underground Call of Duty Crash'n'Burn Dark Snow Dragon Island Extreme Air Snowboarding Lucky Slot Machine MiniGolf Prince of Persia Prince of Persia Sands of Time Rayman 3 Sky Diver Solitaire 7650 Splinter Cell Splinter Cell - Extended Ops Tom Clancy's Rainbow Six 3 Worms XII Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Må man bruke blåtann for å få spillene over fra pc til mobil?? Hva koster det for en blåtann-dings til dataen?? Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Må man bruke blåtann for å få spillene over fra pc til mobil?? Hva koster det for en blåtann-dings til dataen?? Blåtann-adapter funker utmerket, ja. K700i legger automatisk alle filer med ".jar" i spill-mappa, også de den mottar via blåtann. Blåtann-adapter er en relativt billig investering: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=48 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva er best - blåtannadapter eller USB-kabel? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva er best - blåtannadapter eller USB-kabel? Kjøp deg en blåtann adapter du. Den kan jo brukes til alle mobiler med blåtann, mot at en datakabel bare kan brukes til den og den mobilen Så koster vel en kabel mer enn en blåtann adapter, og hastigheten på overføring er ikke såå stor i forhold til blåtann adapter. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Så det eneste jeg gjør er å stikke den dingsen inn i dataen og så skru på blåtannen på mobilen..og så?? hvordan overfører jeg filene?? Er det noen som vil anbefale en spesiell type blåtann adapter?? Endret 26. juli 2004 av 260202 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du putter den i pcen din ja, sjekk at du har USB plugg. De fleste pcer har dog dette hvis du ikke har en utrolig gammel pc Så er det bare å skru på blåtann på mobilen din ja, og du må installere driverne til blåtann dongelen på pcen, noe som følger med på cder Anbefale en slik en, søk litt på forumet du Har sett en slik tråd om blåtann adaptere! @MasterDirk: Takk for listen Har anskaffet meg alle de spillene nå og sitter og overfører dem til min K700 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Noen som har testet flere ? Og noen som vet hva oppløsningen på Worms er ... Så jeg kan egendefinere oppsløsninga... Vil ha full screen.. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har testet mange, og det er mye dårlig. Men, noen er små perler! Jeg anbefaler:Ancient Empires Atomic Underground Call of Duty Crash'n'Burn Dark Snow Dragon Island Extreme Air Snowboarding Lucky Slot Machine MiniGolf Prince of Persia Prince of Persia Sands of Time Rayman 3 Sky Diver Solitaire 7650 Splinter Cell Splinter Cell - Extended Ops Tom Clancy's Rainbow Six 3 Worms XII Ta en top 3 på disse spillene... Og hvilken har kulest grafikk ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Posten stenges og linking til ulovelig site fjernes. Når dere linker til lignende siter så pass på resten av innholdet. For denne inneholder en mye ulovelig stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg