pexxi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hey, jeg hadde tenkt til å bytte av/på knappen med en tenningslås fra en bmw eller noe:P Menne Kan noen forklare åssen jeg monterer den på? Hva jeg må lodde osv? -pexx1 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 dette er elektronikk ting. men det er bare til og finne ut om hvileke pinner på nøkkelen som slutter en krets, egentligt veldigt enkelt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 -Feilpostet Stemmer som MagE sier. Flyttes over til Elektronikk forumet. Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 hmm.. bare meg som ser på å modde en tenningslås inni kabinettet som casemodding? Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 det er ikke akurat vanskelig og finne ut hvilke poler som er hvilke... det er bare å finne seg et multimeter som har diodetest område det, kjekt om det piper av det da det er kontakt. stå på Mvh KFB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå