Stenberg^ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hei jeg har en del vifter i kabinettet mitt med et gjenomsnitts-støynivå på en 15-25db. (bråker en del etter min mening) Det blir heller ikke mye bedre når jeg har to harddisker som også har skyld i levenet. Med fare for å virke dum nå, uten at jeg vet det, er det mulig å få vannkjøling i et miditower eller må jeg satse på et bigtower? Er ikke helt sikker på om jeg har postet riktig, men hvis ikke får moderator endre på dette. Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Med litt modifikasjoner går det alltid ann å få vannkjøling inn. Til og med i barebones. Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hørtes bra ut Hadde tenkt å kanskje lage meg blokker selv da jeg ikke har så mye penger til rådighet. noen rimelige pumper å anbefale? vil ha en som "virker" hvis dere skjønner meg? en som fortsatt yter nogenlunde bra til en billig penge mener jeg. takk for svar Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hydor pumpene er greie og billige. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ta en titt på min tidligere tråd. Der ser du hvordan jeg har plassert min vannkjøling inn i et svært lite miditower. Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=271890 Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Så bra ut det, men som jeg har sagt jeg har ikke så mye penger å rutte med. Hvor mye kostet dette? så at du har kjøpt selv. er vel ikke så vanskelig å lage blokker og sånt selv. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Så bra ut det, men som jeg har sagt jeg har ikke så mye penger å rutte med. Hvor mye kostet dette? så at du har kjøpt selv. er vel ikke så vanskelig å lage blokker og sånt selv. Ta en titt i worklogs, der er det mange forslag til vannblokker som er enkle og lage Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 takk for tipset. blir nok ta en titt der ja. noen dere vet om fra før? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg var vanvittig heldig som fant en som solgte nesten alt sammen nytt på finn.no. Så jeg fikk hele ruklet utenom raddis, korrosjonsbeskyttelse, og noen småting, til 850kr. Det er det samme som kun aquastreampumpa koster alene. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Eheim 1046 er en god og rimelig pumpe. Eller Eheim 1048 om du vil ha noe litt kraftigere (som egentlig ikke er nødvendig, iallefall ikke for deg). Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Simen... du kommer til og raszzere pcen din... du burde ikke kaste ut i alt som du ikke vet noe om.. dessuten har du IKKE! :!: gigabyte hovedkort men et eldgamelt hp!!! hp!!! Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Simen... du kommer til og raszzere pcen din... du burde ikke kaste ut i alt som du ikke vet noe om.. dessuten har du IKKE! :!: gigabyte hovedkort men et eldgamelt hp!!! hp!!! Har bestilt nå da! he he fant ikke ut hva det hette, så jeg skreiv det jeg skulle ha. Poenget er, Hans Georg at du lærer ikke av å ikke prøve! jeg har ikke hørt noe om at jeg skulle prøve det i pc`n min! ikke vær så selvgod! . Dessuten har vannkjøling egentlig lite med pc å gjøre sånn rent teknisk! kan ikke være store saken å borre. (tross alt noe man lærer på barneskolen) Selv om du kan/vet mye mer enn meg når det gjelder pc, så gjør ikke det deg til verdensmester! (prøvde å ikke virke selvgod selv der. Sorry hvis det kom frem sånn) Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Forresten Grattis med lakkeringen Hans! ble kult Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 tenker det blir godt og få agp 8x og orntli' hovedkort!! ( mener Non Pakke pc).. he he.. Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) veldig hardt! he he og LITT raskere prosessor. Nå kan vel egentlig denne tråden stenges av moderator. (blir litt lite relevant sånn i forhold til tema) Endret 17. august 2004 av Stormer Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Går fett å få få det inn i et miditower....men har du mye utstyr og sånn må du muligens ta til takke med noen heller provisoriske løsninger er jeg redd...Skjekk min gamle worklogg. Der har vi et klassisk plassproblem! Edit:her Endret 18. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå