Gå til innhold

Vannkjøling i miditower?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har en del vifter i kabinettet mitt med et gjenomsnitts-støynivå på en 15-25db. (bråker en del etter min mening) Det blir heller ikke mye bedre når jeg har to harddisker som også har skyld i levenet. Med fare for å virke dum nå, uten at jeg vet det, er det mulig å få vannkjøling i et miditower eller må jeg satse på et bigtower? :hmm: Er ikke helt sikker på om jeg har postet riktig, men hvis ikke får moderator endre på dette. Setter stor pris på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes bra ut :D Hadde tenkt å kanskje lage meg blokker selv da jeg ikke har så mye penger til rådighet. noen rimelige pumper å anbefale? vil ha en som "virker" hvis dere skjønner meg? en som fortsatt yter nogenlunde bra til en billig penge mener jeg. takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Så bra ut det, men som jeg har sagt jeg har ikke så mye penger å rutte med. Hvor mye kostet dette? så at du har kjøpt selv. er vel ikke vanskelig å lage blokker og sånt selv.

Ta en titt i worklogs, der er det mange forslag til vannblokker som er enkle og lage :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Simen... du kommer til og raszzere pcen din... du burde ikke kaste ut i alt som du ikke vet noe om.. dessuten har du IKKE! :!:  gigabyte hovedkort men et eldgamelt hp!!! :w00t: hp!!!

Har bestilt nå da! he he :innocent: fant ikke ut hva det hette, så jeg skreiv det jeg skulle ha. Poenget er, Hans Georg at du lærer ikke av å ikke prøve! jeg har ikke hørt noe om at jeg skulle prøve det i pc`n min! ikke vær så selvgod! :thumbdown:. Dessuten har vannkjøling egentlig lite med pc å gjøre sånn rent teknisk! kan ikke være store saken å borre. (tross alt noe man lærer på barneskolen) Selv om du kan/vet mye mer enn meg når det gjelder pc, så gjør ikke det deg til verdensmester! (prøvde å ikke virke selvgod selv der. Sorry hvis det kom frem sånn)

Lenke til kommentar

Går fett å få få det inn i et miditower....men har du mye utstyr og sånn må du muligens ta til takke med noen heller provisoriske løsninger er jeg redd...Skjekk min gamle worklogg. Der har vi et klassisk plassproblem!:D

Edit:her

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...