Gå til innhold

TES: Hvor er det hyggeligst i Morrowind?


Anbefalte innlegg

Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden..

Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der...

Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig

Tror de fleste vet det da :!: . Ja, høsten er tragisk. Særlig Balmora i høst :thumbdown:

Tror de fleste vet det? Du har jo ikke spilt gjennom alle årstidene engang

Og hvordan vet du det om jeg tør spørre?

 

Har nok spilt gjennom et helt år eller fler en det ifølge Tamriel kalenderen.

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden..

Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der...

Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig

Tror de fleste vet det da :!: . Ja, høsten er tragisk. Særlig Balmora i høst :thumbdown:

Tror de fleste vet det? Du har jo ikke spilt gjennom alle årstidene engang

Og hvordan vet du det om jeg tør spørre?

 

Har nok spilt gjennom et helt år eller fler en det ifølge Tamriel kalenderen.

Hvor mange dager?

Lenke til kommentar
Vel, ikke for å være en kverrulant, men hva har du, Mr.Bjerre, med at Lord'en her sier han har vert igjennom hele greia (årstidene)? Dessuten quoter dere så mye at det blir helt uoversiktelig! ;)

Det jeg har med det å gjøre er at jeg tror han lyger om at han har spilt i 365 morrowind dager, men det klarer kanskje ikke du å lese, siden vi quoter så mye

Lenke til kommentar
Et år i Tamriel verdenen er ikke på 365 dager  :tease: . Å hvis det var det hadde heller ikke du spilt i et år.

 

Gotcha  :mrgreen:

Hvis du vet så godt, så kan du vel fortelle hvor langt et år er i Tamriel, dessuten har jeg spilt over 800 dager

 

Gotcha :mrgreen:

Fant ut nå at morrowind året er på 364 dager. Men man kan jo sove så mye som man vil og dagene (skiftet mellom natt og dag) går mye forterere. Så jeg kan egentlig sove i 2 år til. Så det gjelder ikke. Tror nok vi begge har spilt gjennom alle års tidene.

 

Dessuten startet dette tøvet ditt med at jeg antydet at de fleste visste nok at det var årstider i morrowind, ingenting annet altså. Må ikke tro at du er noe ekspert, når det finnes et par millioner som spiller og vet det meste inkludert årstidene i selveste Tamriel. :tease:

 

En ting til, hva har dette: "Tror de fleste vet at det er årstider" med dette "Du har ikke spilt gjennom alle årstidene"???

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
Et år i Tamriel verdenen er ikke på 365 dager  :tease: . Å hvis det var det hadde heller ikke du spilt i et år.

 

Gotcha  :mrgreen:

Hvis du vet så godt, så kan du vel fortelle hvor langt et år er i Tamriel, dessuten har jeg spilt over 800 dager

 

Gotcha :mrgreen:

Fant ut nå at morrowind året er på 364 dager. Men man kan jo sove så mye som man vil og dagene (skiftet mellom natt og dag) går mye forterere. Så jeg kan egentlig sove i 2 år til. Så det gjelder ikke. Tror nok vi begge har spilt gjennom alle års tidene.

 

Dessuten startet dette tøvet ditt med at jeg antydet at de fleste visste nok at det var årstider i morrowind, ingenting annet altså. Må ikke tro at du er noe ekspert, når det finnes et par millioner som spiller og vet det meste inkludert årstidene i selveste Tamriel. :tease:

 

En ting til, hva har dette: "Tror de fleste vet at det er årstider" med dette "Du har ikke spilt gjennom alle årstidene"???

Jeg er langt mer ekspert enn deg, og hadde ikke vert for meg hadde du fortsatt gått rundt i chitin armor nå. Og hvis du virkelig har spilt i 365 Tamriel dager, har du tydeligvis sovet bort hele året, ettersom du ikke er noe høy level eller har klart mye på spillet

Lenke til kommentar

Dette er en av de mest patetiske diskusjoner jeg har sett :wallbash:

Man kan da spille lenge uten å gaine levels, eks hvis man har spesialitet i kamp og spiller oppdrag for tyvene så blir det ikke så mye ut av ting :ermm:

Skal man ha høy level så gjør oppdrag etter din karakter type, jeg plukker litt her og der når jeg laget en karakter og en "potet" av en karakter oppnår høye levels når du spiller de fleste oppdragene.

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...