knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Det finnes en modd for å få bort utyskene Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Det finnes en modd for å få bort utyskene http://www.gamersroam.com/modules.php?name...ve_Cliff_Racers - Less agressive Cliff Racers, super mod! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Ebonhart er hyggelig, spesielt hvis man har pixel shader 2.0 kor ordne du det da? En kan ikke bruke pixel shader 2.0 "protokollen" i morrowind da det kun brukes 1.4 fordi morrowind er et Direct X 8.1 spill. Hvis du lurte på hvordan du bruker pixel shader funksjonen så er det bare å gå på options i menyen som kommer når du putter cden i. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 det hyggeligste stedet er nok balmora Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg liker meg i hulen til "udyrfrykte" på Bloodmoon. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg liker meg i hulen til "udyrfrykte" på Bloodmoon. Genialt navn... Har de hatt noen som kan norsk/gammelnorsk til å lage Nord-navnene? Tror ikke det... Hedvig er et helt fint navn, og Ingvild og, men i Balmora støter du på en som heter Heddvild... Men jeg lurer på om noen som kan norsk kan ha hatt en finger med i spillet uansett, ta for eksempel Udyrfrykte. "Udyr" og "Frykte" blir jo Udyrfrykte... Det var noe som slo meg første gang jeg så det, og jeg har siden lurt på om det er en tilfeldighet eller ikke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Hadde en laang diskusjon om det temaet på det offisielle tes forumet. Skal se om jeg klarer å lete den frem.. Edit: Leif Endret 18. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Det finnes en modd for å få bort utyskene http://www.gamersroam.com/modules.php?name...ve_Cliff_Racers - Less agressive Cliff Racers, super mod! Man får den ikke til kun Morrowind? Utrolig irriterende at den trenger Tribunal og/eller Bloodmoon for å senke agresiviteten til de flyverottene Ingen med TES Construction Set-skills som kunne fiksa den samme for kun Morrowind...? Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Solstheim må jo vere den fineste plassen. Har ikke komme så langt (Har just starta med spille) men alle du spør sier at det er fint der Då må det bare vere en fin plass Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Her finner du en Less Agressive Cliff Racers mod som jeg har laget. Den er bare for Morrowind. Nå skal de ikke angripe deg med mindre du angriper dem først. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) En skulle tro at noen Norske folk hadde vært med på å Lage Bloodmoon ja. Himmel Host for eksempel. Sikkelig Norsk. Endret 16. august 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Hm, liker meg i Sadrith Mora og Caldera.. Trivelige steder. Lenke til kommentar
-=SjuR=- Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Ja, det va lurt bare gå en tur på morrowind isteden for å være ute. Så er det bare å late som om cliffraceran er måser Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Ja, det va lurt bare gå en tur på morrowind isteden for å være ute. Så er det bare å late som om cliffraceran er måser Det finnes faktisk en mod som gjør cliffracerne om til fugler. Sjekk på Gamers Roam, tror den skal finnes der. Lenke til kommentar
Arsenicum Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Kommer an på hva man har med seg i inventory, hva man har på seg, hvordan man føler seg og først og fremst været. Men langs kysten fra Ald Velothi og forbi Gnisis er det alltid trivelig å ta seg en spasertur i solnedgangen. DET er pent Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden.. Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden.. Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der... Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden.. Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der... Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig Tror de fleste vet det da :!: . Ja, høsten er tragisk. Særlig Balmora i høst Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden.. Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der... Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig Tror de fleste vet det da :!: . Ja, høsten er tragisk. Særlig Balmora i høst Tror de fleste vet det? Du har jo ikke spilt gjennom alle årstidene engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå