Gå til innhold

TES: Hvor er det hyggeligst i Morrowind?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ebonhart er hyggelig, spesielt hvis man har pixel shader 2.0

kor ordne du det da?

En kan ikke bruke pixel shader 2.0 "protokollen" i morrowind da det kun brukes 1.4 fordi morrowind er et Direct X 8.1 spill.

 

Hvis du lurte på hvordan du bruker pixel shader funksjonen så er det bare å gå på options i menyen som kommer når du putter cden i.

Lenke til kommentar
Jeg liker meg i hulen til "udyrfrykte" på Bloodmoon.

:wee:

Genialt navn... Har de hatt noen som kan norsk/gammelnorsk til å lage Nord-navnene? Tror ikke det... Hedvig er et helt fint navn, og Ingvild og, men i Balmora støter du på en som heter Heddvild... Men jeg lurer på om noen som kan norsk kan ha hatt en finger med i spillet uansett, ta for eksempel Udyrfrykte. "Udyr" og "Frykte" blir jo Udyrfrykte... Det var noe som slo meg første gang jeg så det, og jeg har siden lurt på om det er en tilfeldighet eller ikke.

Lenke til kommentar
Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....

Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... :thumbdown:

Det finnes en modd for å få bort utyskene

http://www.gamersroam.com/modules.php?name...ve_Cliff_Racers - Less agressive Cliff Racers, super mod!

Man får den ikke til kun Morrowind? Utrolig irriterende at den trenger Tribunal og/eller Bloodmoon for å senke agresiviteten til de flyverottene :realmad:

 

Ingen med TES Construction Set-skills som kunne fiksa den samme for kun Morrowind...?

Lenke til kommentar
Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....

Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... :thumbdown:

Ja, det va lurt bare gå en tur på morrowind isteden for å være ute. :yes:

Så er det bare å late som om cliffraceran er måser :thumbup:

Det finnes faktisk en mod som gjør cliffracerne om til fugler. Sjekk på Gamers Roam, tror den skal finnes der.

Lenke til kommentar
Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden..

Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der...

Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig

Tror de fleste vet det da :!: . Ja, høsten er tragisk. Særlig Balmora i høst :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja. Balmora er ganske kjipt, regner jo hele tiden..

Regner hele tiden? Det er da opplett for det meste når jeg er der...

Om det regner eller ikke i Morrowind, har med årstiden å gjøre. Sun's hight er årstiden for sol, mens reign fall regner det mest, og da er det trasig

Tror de fleste vet det da :!: . Ja, høsten er tragisk. Særlig Balmora i høst :thumbdown:

Tror de fleste vet det? Du har jo ikke spilt gjennom alle årstidene engang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...