RastaXP Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Hvor mener du det er hyggelig i morrowind? Er det i West Gash region eller i Dagoth ur facility? Si hvor DU syns det er hyggeligst i hele Morrowind... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Ascadian Isles regionen!!! Favorittbyen min der er Pelagiad,synd at den ikke har noe form for transport der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Trivdes nå best i Balmora jeg. Vivec er for stor og "kald", alt for mange ganger og kriker og kroker. Eller i de utdødde byene rundt Dagoth Ur sitt område..fint og gotisk. Neeii...må bli Balmora. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Syns det er hyggelig i Ascadian Isles regionen. Hyggelige plantasjer overalt og store insjøer . Synes også Tel Branora er en veldig hyggelig by. Liker meg ikke i Maar Gaan og nordlige strøk (tenker ikke på Solstheim). Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Pelagiad er nok den koseligste byen, men den hyggeliste er nok enten Balmora eller Suran. Vivec blir for stor, og alle fiskebyene oppover kysten, blir for "kalde" og ukoselige. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Ascadian Isles regionen!!! Favorittbyen min der er Pelagiad,synd at den ikke har noe form for transport der det er transport dit.... Mages Guild teleport Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Nei,det er det ikke. Er bare et Imperial cult der,ikke noen Mages guild Endret 25. juli 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Liker meg best oppi Mead Hall. Kan liksom kjenne følelsen av smeltanes snø i klærne dine(med litt fantasi), er så digg. Hele den nordlige delen av solstheim er egetntlig digg. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Henger meg med på de som har nevnt Ascadian Isles. Suran, Pelagiad og Balmora er fine byer å ta turen innom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 De peneste byene må vel være Telvanni-byene, der alle husene er skjært ut av trær, ser ofte helt utrolige ut innvendig, spesiellt tårnet der sjefen bor, der man må brukte Levitate oppover en laaaaang sjakt med vekslende lys og farger oppover. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Ebonhart er hyggelig, spesielt hvis man har pixel shader 2.0 Mournhold hadde også vært veldig hyggelig hvis det hadde vært utearealer med palmer og sånt(IKKE cliffracer's!) Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 raven rock er klart den kuleste plassen..... har jo eget hus å greier jo... Lenke til kommentar
Divath Fyr Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Så klart Ald Ruhn på en klar dag. Digger arkitekturen. Tellevani tower er også bra men ikke for arkitekturen men for utforskningsvedien. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Balmora, Pelagiad og Suran. Ald'Ruhn er også ganske grei hvis det ikke er storm. Jeg liker ikke Telvanni-bygningene så mye. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg liker å gå rundt i gatene i Caldera, samt å hoppe litt rundt omkring på Red Mountain etter Dagoth Ur er knerta. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Balmora er hyggeligst, der bor "kjæresten" min og jeg i samme hus. Butikkene er også nærme. Slik at når jeg skal lage mat er det kort vei til Nacryla of White Heaven. Bruker romance mod og Hungerr mod Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Synes Caldera er den fineste plassen, spessiellt under sol opp\ned gangen Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur..... Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Morrowind er nok et av de få spillene man faktisk kan gå seg en tur.....Bare Nyte synet av naturen, helt til noen plagsomme cliff racers kommer da... Hvis du liker å gå tur så meld deg inn i tempelet . Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Ebonhart er hyggelig, spesielt hvis man har pixel shader 2.0 kor ordne du det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå