Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) JEG HAR EGENTLIG LYST TIL Å POSTE DETTE I FORUMET FOR TILBAKEMELDINGER FOR AMOBIL.NO MEN PGA. AT JEG IKKE ORKER AT DET SKAL STÅ "feilpost - flyttes" POSTER JEG TRÅDEN I DETTE FORUMET Trenger vi egentlig symbianforumet? Selv synes jeg vi skal la forumet bli gå inn under mobiltelefonforumet igjen. Symbianforumet er alt for lite aktivt, det blir MASSE feilposter av dette forumet, og jeg føler jeg får dårligere hjelp når jeg skal spørre noe om symbiantelefonen min (P800). Hva synes dere? Endret 25. juli 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg syns heller vi burde dele opp forumet mer, ikke kutte ned på det. Mobilforumet er utrolig uoversiktlig og det raser med poster der. Hvis det er et problem med for lite aktivitet i de andre kategoriene så kan vi prøve da å tvinge folk til å lese flere kategorier ved å dele opp emnene de er interreserte i i flere deler slik at de blir nødt til å se de andre kategoriene også. Feilpostene kan også hindres hvis dere bare hadde sluttet whiningen over hver gang vi stengte en post eller flytter dem til rett sted. Er vel bare til å kjøre en enda krassere moderering der i en ukes tid for å få folk til å se de nye kategoriene tipper jeg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Blib: Etter å ha lest innlegget ditt er jeg faktisk enig med deg. alt eller ingenting. QUOTE Feilpostene kan også hindres hvis dere bare hadde sluttet whiningen over hver gang vi stengte en post eller flytter dem til rett sted. "Nei, det har vi ikke sett". (Ber pent Blib om han kan definere "dere") Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Heh, "dere" er da i dette tilfellet deg og flere andre som poser på mobilforumet. Har ikke nicks i hodet dersom det var det du trodde, så "dere" pekte egentlig direkte på "De som hadde whinet over stengninger og flyttinger tidligere". Siden du la til en kommentar om dette som absolutt første uttalelse i tråden din ble det til "dere" og ikke "dem" eller lignende Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Javel. vil bare si at jeg støtter alt moderatorarbeidet som blir gjort. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Grunnen til at jeg ikke ville poste det i dette forumet var at jeg ville spørre hva de i mobilforumene mente, og ikke resten av hardwarefolka. En mindredel av de som er i mobilforumet er nemmlig ikke her Dessuten ser jeg ikke på denne tråden som: QUOTE tilbakemeldinger til moderatorene og forumstyret. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er uansett forumstyret som tar den endlige avgjørelsen på om noe skal skje med oppdelingen da. Men hvis du ønsker dems meninger på dette vil jeg tro den beste metoden vil være å legge link hittil i signatur. Dessuten føler jeg at hvis man ikke gidder ta seg bryet med å finne frem hit for å kommentere forandringer har en lite å klage på hvis vi gjennomfører noe. Blir som ved valg. Stemmer du ikke bør du ikke ha rett til å klage heller Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 QUOTE (Blib @ 25/07/2004 : 22:17) Men hvis du ønsker dems meninger på dette vil jeg tro den beste metoden vil være å legge link hittil i signatur. D Done. Du får meg foresten meg til å bli enig i alt du sier - irriterer meg nesten litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg