Jola Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg ønsker å lagre en del filmer jeg har laget på en cd jeg kan spille av på dvd spilleren min. Hvilke formater kan jeg benytte, og hvordan konvertere til disse. Kan man brenne Mpg rett på en cd og spille den av? Noen Gratis Konvertere? På forhånd takk. --Lasse-- Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvilket format er det på filmene du har laget på? Støtter dvd spilleren din VCD (videocd)? Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei. Er det noen som kopierer fra DV mini kassett til mpeg fil eller noe. (for redigering på pc) Man må jo kjøpe en pakke til 1500,- for å gjøre dette selv. For min del er dette kun et engangstilfelle. Derfor skulle jeg gjerne hatt noen til å gjort dette for meg. Gjør de fleste foto/tv/radio dette? Lenke til kommentar
Lou Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kanksje du har noen HW'ere i nærheten som kan hjelpe deg? Med hensyn til kvalitet er det en fordel å ikke redigere komprimert mpeg. Hvis ikke kameraet har usb, så vet du kanskje om noen som har et firewire kort? Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det er en av de tingene som fulgte med i den pakken. (firewire) Men er går det ikke med basic klipp/lim funskjon i mpeg format? De fleste tredjeparts videredigerings porgrammer takler vel redigering av mpeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå