Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei. Har ett problem som jeg har slitt med leeeenge nå. det er at, plutselig så henger maskinen eller rebooter når jeg spiller. Dette skjer ikke så alt for ofte, men det oppstår ett problem etter denne frysingen/ reboot. Det er at jeg får opp følgende feil melding i hendelse liste: "Filsystemstrukturen på disken er korrupt/ ødelagt kjør chkdsk på stasjon C" Som feil melding i hendelselogg er:NTFS Jeg forhørt meg litt rundt og ingen kan gi meg noe særelig til svar, det var en som sa at hvis jeg fikk gjentatte feil med filstrukuren så var HD ødelagt, så jeg kjøpte en ny HD her i forrige uke WD Raptor 36,7 GB 10 000 rpm. Denne kan jo ikke være ødelagt den også ?? Når jeg kjører chkdsk i fra run: cmd, så finner den ingenting, prøver jeg å kjøre chkdsk med alene tilgang så vil den ikke gjøre denne komandoen, pc'en virker nå men jeg vil at den skal være feil fri om dere skjønner. Hvis det er diskene som er problemet kan da min gamle Seagate 120 GB 7200 rpm fucke opp min nye HD ?? Maskin specs: AMD 64 3000+ MSI K8T NEO FIS2R bios ver 1.6 (nyeste), 1 GB TwinMos Ram (byttet av komplett og skal være i orden iflg dem), HD Raptor 36,7 GB 10 000 rpm (ny) Seagate 120 GB 7200 rpm (gammel) Er det en måte å fike dette enn å reinstalere Windows ?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 for å teste rammen last ned memtest86 Og kjør den. Prøv å koble i fra seagate disken, kjør chkdsk på den, scan for virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå