Tomjac Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg skal ha nytt digitalkamera og skal ha ett som tåler generelt friluftsliv og bruk. Gjerne vanntett, sprutsikker.. Har sett Pentax har kommert med 43 WR, noen med erfaring med dette?? Eller finnes det andre og bedre alternativer?? Lenke til kommentar
bulb Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 kunne gjerne fått noe input om det kameraet selv. du kan jo se på olympus µ 410 er ikke påtte vann tett men tåler en liten dusj Lenke til kommentar
Tomjac Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 En fordel med 43 WR'en som jeg ser det er at du kan bruke vanlige AA batterier.. Dette er en stor fordel når jeg skal til den Afrikanske jungelen i november.. Ett par SD kort og en hel haug meg batterier.. Har sett noe på Olympus'en, men hørt at endel syntes linsene og dermed bildekvaliteten er dårlig. (med IXUS 400/500 som referanse).. Hvordan er linsene til Pentax?? Lenke til kommentar
bulb Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 har ingen erfaring med olympus µ4xx men med 300µ og det kameraet synest jeg tok foroldsvis bra bilder (helt subjektivt sett) i hverfall som lomme kamera å være. men det bruker proprietere oppladbare batterier og det kan jo by på et problem i junglelen + xd minnekort da som er dyrere. Har du vurdert noen av de andre kameraene som finnes med undervanns hus (hvis ikke penger er en hindring da) ? eventuelt noen andre som har er faring med et slik oppsett? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 imaging-resource har nå testet kameraet: http://www.imaging-resource.com/PRODS/O43WR/O43A.HTM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå