Christian86 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Som inledning. Sitter pa et utelandsk tastatur, dermed sa er det vanskelig a skrive med skandinaviske bokstaver. Har laget folgende hjemmesider (ved hjelp av scripts o.l.) Pictures Portal Blog 2. web portal (Matrix style) Laget helt selv Home.no adresse Gjor oppmerksom pa at ingen av sidene er ferdig. Det jeg lurer pa er hva dere syns om utseende, fargevalg og hva dere forventer skal vare en del av en hjemmeside. Ta ogsa med hva dere absolutt syns er undovendig for en hjemmeside. Disse sidene er vanlig hobby basis. De er kun ment a more seg med, vise til venner, mens pictures.my-world.biz skal vare et galleri for de som deltok pa kamp i sommer, sammen med meg. PS! Hvordan kan jeg fa rss feed fra forumet og fra Pictures Noen som vil kommentere? Aller helst saa onsker jeg kommentarer paa portalene. Matrix portalen har mulighet saa man kan endre utseende. Finner dere noe dere mener passer bedre sa si ifra=) fortsatt god kveld Endret 25. juli 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
bleak Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) jeg synes den store blokken på høyre side på "portal" er noe inni granskauen irriterende. Endret 25. juli 2004 av bleak Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hva er det å si om en PHP-nuke-portal? Endret 25. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 poenget er vel at det enda er mye jeg kan hente ut av den. Tidligere har venner bare sagt at jeg burde slutte a lage hjemmesider, sa jeg tenkte at det kanskje var lettere med en ferdig portal som jeg tilrettela=) Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det er latterlig mange som bruker den, og det er latterlig enkelt å se om en side bruker den. Går sikkert helt fint som "familie og venner side", men ser jeg en php-nuke side tenker jeg øyeblikkelig at denne siden er useriøs. Det finnes noen greie sider da, men stort sett er php-nuke en dårlig idé imho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå