nok6600 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 når jeg skal sende mp3 filerr kommer denne meldingen ike nok minne til ¨å utføre handlingen så sletter jeg filer og det hjelper ikke hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 trur du må ha like mye ledig plass som den filen er eller noe. får ofte sånn når jeg skal sende store filer selv Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 bytt ut hvor innboksen lagres. så har du 32 MB (eller så stort som minnekortet ditt er) å boltre deg på istedenfor 8MB meny > messaging > options knappen > settings > other > memory in use > memory card Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 bytt ut hvor innboksen lagres. så har du 32 MB (eller så stort som minnekortet ditt er) å boltre deg på istedenfor 8MB meny > messaging > options knappen > settings > other > memory in use > memory card hadde problemer med sånt jeg oxo..formaterte telefon og oppdaterte software..dette var på min 3660..men har bytte til 7610 nå ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå