e321 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Lurer på hvordan jeg kan få av kjøleribben på en p1 prossesor.... Noen tips? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 I FRYSEREN !!! hehe, (må le ferdig) er som du sikkert forstår "litt" noob. Får se hva jeg gjør, kjøleskapet duger nok... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 I FRYSEREN !!! hehe, (må le ferdig) er som du sikkert forstår "litt" noob. Får se hva jeg gjør, kjøleskapet duger nok... Vet ikke om det gjør samme nytten, i fryseren over natten så skal det vist være bare å plukke av ribben (har aldri prøvd ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ehm... Det er vel bare en klips som går tvers over kjøleribben. Bare å presse ned tingen som stikker ut på den ene siden, så løsner den. Er ihvertfall slik på min P1 75Mhz. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ehm...Det er vel bare en klips som går tvers over kjøleribben. Bare å presse ned tingen som stikker ut på den ene siden, så løsner den. Er ihvertfall slik på min P1 75Mhz. Jeg hadde en P1, og der var ribben limt fast Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Så lite genialt... Da er det nesten nytteløst å få den av igjen. Fryse ned er vel det sikreste å prøve seg på, men termisk lim er harde greier. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er den festet med (termetisk)lim eller med en "mekanisk anording" som en klips(eller skruer) Selv har jeg sett litt av vært... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ehm...Det er vel bare en klips som går tvers over kjøleribben. Bare å presse ned tingen som stikker ut på den ene siden, så løsner den. Er ihvertfall slik på min P1 75Mhz. /me har også en gammel P1 (MMX, 200MHz) der var det kun et klips som holdt kjøleribben (uten vifte) på plass Fryseren pluss et barbérblad tror jeg skal funke... ...ganske tøft med lilla varmespreder i grunn Lenke til kommentar
e321 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 ehm... har sjekket litt, den er limt Det er forresten en 66mhz Går det ann og bare skjære den av uten frysing, tror dere? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Først fryseren ei natt så er det "hack&slash". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå