Saftis Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Heisann, har fått meg et POV NVTV jeg også, men sliter litt med volumet på lyden. Den blir ikke høyere enn kanskje 10-30% av annen lyd på pc'en, så hvis jeg f.eks. ser på tv og det kommer en melding på messenger, blir jeg nesten dauhørt. Har tittet litt rundt, det eneste jeg finner er den vanlige volumkontrollen i selve playerinterfacet, og et sted i settings der man kan stille *ned* standardvolumet på digitalutgang (bruker analog). Må jeg bruke audio-utgangen på nvtv og føre denne inn i line-in på lydkortet for at det skal bli vanlig volum ? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har også NVTV og "sliter" med det samme problemet. Foreslår at vi sender en mail til Point Of View support - jo flere jo bedre liksom. Skal svare her hvis jeg får noe vettugt ut av POV - de har vært raske på å svare på mail tidligere. Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dere må antagligvis gå inn på lydinnstillingene på pc'n deres og stille på dei avanserte lydinstillingene der... prøv dere frem, en etter en av alternativene til dere får høyere lyd med nvtv... funker ivertfall her... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er vanlig å sende lyden fra TV-kort via AUX-inn på lydkortet. Da får du full kontroll over lyd-instillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå