Gå til innhold

Garanti på Koss PortaPro


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg hodetelefonene Koss PortaPro som det skal være livstidsgaranti

på.

Hva må jeg gjøre fo å registrere produktet så jeg får erstattet de hvis de går i

stykker?

Hva er betingelsene på garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de fleste som fører porta pro headsettet i sitt sortemang kan du bare ta med ditt ødelagte headsett og enten få de til å fikse det på koss sin regning eller at de gir deg et nytt og tar inn det ødelagte. Jeg har selv tatt med headsett'et i biter og fått utlevert nytt.. Og en gang skulle jeg få ny ledning pga den hadde blitt nykket ut. De ba meg komme tilbake etter en time og da hadde de skiftet begge elementene pga de var "sprengt" og ny ledning og nye puter siden de var slitte...

Kvittering sies det at noen butikker krever at du leverer. Men jeg har enda ikke opplevd det. Holder så lenge du har et porta pro headsett... du har uansett betalt din del til koss konsernet. Og det er de som betaler for reperasjonene.... :>

Lenke til kommentar

Det har ingenting å sei kor du kjøpte dei, du kan levere dei inn på alle butikker som fører det produktet. Det varierer litt frå kvar butikk om kva dei gjer. Nokre gjer deg nye på staden, andre reparerer dei, mens noken sender dei inn til Koss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...