Gå til innhold

sinnsykt treg data etter insatlering av antvirus

Anbefalte innlegg

hie jeg innstalerte norton internet security 2003 på min maskin men den stoppa opp helt på slutten av installasjonen og jeg måtte starte datamskinen på nytt. da jeg starta opp igjen maskina gikk den utruli tregt det tok minutter fra jeg hadde skrevet inn passordet og til "Laster inn personlige instillinger" kom fram på skjermen og etter det har det ikke skjedd noe særlig mer... senere prøvde jeg å reparere XP med cden som fulgte med men den var like treg etterpå

Jeg har Windows XP med ServicePack 1

håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norton Internet Security er kjent for å sløve ned maskinen. Men når maskinen starter og du har logget på, kan du åpne oppgavebehandleren (ctrl+alt+del) og velge Brukere. Er brukeren din kommet opp?

Dersom den ikke er det så er det et problem som etter hvert vil forsvinne. Det vil ta ca. 1-2 minutter før brukeren vil logge seg på. Dette er en liten bug med Windows XP.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

klarte akkurat å fikse dt selv... måtte starte opp i sikkerhetsmodus og hindre programmet fra å starte med maskinen.. jeg viste egentlig ikke hvordan man fikk til sikkerhetsmodus i xp men når jeg startet maskinen på nytt kom den opp... noen ganger lønner det seg å være utålmodig.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...