Olissen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hie jeg innstalerte norton internet security 2003 på min maskin men den stoppa opp helt på slutten av installasjonen og jeg måtte starte datamskinen på nytt. da jeg starta opp igjen maskina gikk den utruli tregt det tok minutter fra jeg hadde skrevet inn passordet og til "Laster inn personlige instillinger" kom fram på skjermen og etter det har det ikke skjedd noe særlig mer... senere prøvde jeg å reparere XP med cden som fulgte med men den var like treg etterpå Jeg har Windows XP med ServicePack 1 håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hm... Hvordan er PC'n ellers? Ram, prosessor..? Greit med litt slik info for å hjelpe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Norton Internet Security er kjent for å sløve ned maskinen. Men når maskinen starter og du har logget på, kan du åpne oppgavebehandleren (ctrl+alt+del) og velge Brukere. Er brukeren din kommet opp? Dersom den ikke er det så er det et problem som etter hvert vil forsvinne. Det vil ta ca. 1-2 minutter før brukeren vil logge seg på. Dette er en liten bug med Windows XP. Endret 25. juli 2004 av TCi Lenke til kommentar
Olissen Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 maskinen min har 3,0 ghz P4 med ht, 512 mb ram og 120 gb hardisk... programmet har også virket helt fint på en maskin som jeg hadde før. den var ca. halvparten så kraftig og brukte windows xp den og... Lenke til kommentar
Olissen Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 klarte akkurat å fikse dt selv... måtte starte opp i sikkerhetsmodus og hindre programmet fra å starte med maskinen.. jeg viste egentlig ikke hvordan man fikk til sikkerhetsmodus i xp men når jeg startet maskinen på nytt kom den opp... noen ganger lønner det seg å være utålmodig..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Som jeg har sagt før, Norton Internet Security gjør maskinen hele 40% tregere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå