ripper329 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei bare lurte på om noen hadde testet det på xbox?? Håper det ligger i postkassa idag Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Tror spillet er tilnærmet likt på samtlige konsoller, GC, PS2 og Xbox. Gamespot satte nylig opp en anmeldelse av spillet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 TIl opplysning: GameSpot skal bli insider,slik som IGN... Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Det blir annerledes, les gjennom det de hadde å si om "Gamespot Complete". De vil ikke være like gnien med nyheter og anmeldelser. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hørest bra ut...likte dålig at IGN ble nesten totalt insider! Lenke til kommentar
Fro Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 18:03, Roamer skrev:Det blir annerledes, les gjennom det de hadde å si om "Gamespot Complete". De vil ikke være like gnien med nyheter og anmeldelser. De vil vel være ca like gjerrige, men på litt andre måter. Som at mange ting vil være tilgjenglig bare de 7 første dagene.. Reviews, etc. Du vil kunne se scores og user reviews, men ikke den fulle reviewn for mer en 7 dager. På IGN så får du se de etter en dag eller to som offtest... Lurer seriøst på om jeg skal betale litt nå as, det er jo mye billigere enn å kjøpe blader. Og du får jo mye mer for pengene.. Masse filmer!! WOOHOO!! :wink: Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Da tror jeg faktisk jeg går for IGN. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 23:32, Roamer skrev:Da tror jeg faktisk jeg går for IGN. Jeg har ikke bestemt meg ennå... Kanskje begge to, hvis jeg finner ut at jeg har råd :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå