PoleCat Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Gulesider.no uten tvil, med disse dukkene. "Jai kan telle bøkene dine." "Bah-bah-bah-bah-bah." "Hvor sulten er han da?" "Ca 1000". Osv. Kanskje jeg bare har en rar humor. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Gulesider.no uten tvil, med disse dukkene. "Jai kan telle bøkene dine." "Bah-bah-bah-bah-bah." "Hvor sulten er han da?" "Ca 1000". Osv. Kanskje jeg bare har en rar humor. ...nei ikke i det hele tatt... syns bah bah er helt rå.... :!: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Morsomste er vel gulesider ja, men den beste er helt klart "jc"(har ikke sett den på tv, men på kino går den iallefall) Det er garantert den beste reklamen gjennom tidene, kameraføring, musikk, og kommentarene alt flyter nydelig sammen(noen som har musikken?, eller hvet hva sangen heter?) Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Husker dere denne: "Tre ting på en gang....det er jo ikke mulig!" Kinderreklamen som ble sendt for noen år siden var egentlig sinnsykt dårlig. Ikkeno humor og fantasiløs. Men jammen sitter det overnevnte utsagnet klistret til hjernen min fremdeles. På samme måten har "du trenger bare...bremykt" også klistret seg til hjernen. Humor trenger ikke inkluderes for at reklamene skal være virkningsfulle. Synes norske reklamer overfokuserer på humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå